salomo Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Her om dagen så fikk jeg flere forskjellige feilmeldinger(bluescreen) pcen startet opp bare av og til så jeg prøvde å formatrer, til ingen nytte. Etter hvert så tok jeg ut alle rambrikkene(har 3*128 DDR)og prøvde en og en. Da fikk jeg feilmelding fra hovedkortet (msi) om at to av de tre rambrikkene var defekt. Hva er grunnen til dette? Hvor lang er garantien? En brikke er kjøpt på Psdata(Apacer) den andre er kjøpt på Komplett(Twinmos) Maskinen har aldri vært overklokket. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har du prøvd med annen RAM? Hvis det fungerte da, sender du bare minnebrikkene tilbake til PSData slik at de kan få testet dem, og evnt. sende deg nye. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Er det noen som vet hvor lang garanti det er på brikkene, brikkene er ca 1,5 år gamle. Mener bestemt at jeg har lest at Apacer har 10 års garanti. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 PSData vet nok ikke når du kjøpte brikkene, så bare send dem en mail som sier at du har motatt defekte RAM-brikker. Sier de nei henviser du til garantien, regner med at den dekker mer enn 1 1/2 år. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Er det noen som vet hvor lang garanti det er på brikkene,brikkene er ca 1,5 år gamle. Mener bestemt at jeg har lest at Apacer har 10 års garanti. Herregud da mann.... aldri hørt om 2års reklamasjonsrett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå