tilfeldignavn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Lurer på hvilket program som er benyttet under "bilder" på www.nrk.no/monsen ? Evt. hva trenger jeg å kjøpe av programvare for å få dette til? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er nok ikke et eget program vil jeg tro. Mer som noe som de har laget selv. Trenger nok en server og gode kunnskaper innen webprogramering og slikt noe. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ok. En kamerat har laget et enkelt bildegalleri med Photoshop. Vet dere om man kan lage et fotogalleri med PS Elements? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Photoshop har et webgalleri ja, som funker helt fint. Lettvint og greit. Kan du ikke bare lete litt på programmet, så finner du nok fort ut av deg. Om ikke finnes det nok en del tråder om nettopp dettte på forumet, så et søk kan nok være nøkkelen til suksess. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Takker for svar. Lenke til kommentar
pimpim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Joda, det bildegalleriet kan man kjøpe: http://www.imagevuex.com/ - k Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bøyer meg i støvet... Beklager på det sterkeste min uvitenhet. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Såg litt på dette programmet. Har dere noen anbefalinger på hva jeg bør kjøpe hvis jeg trenger et enkelt bildegalleri, hvor jeg kan legge ved tekst? Evt. andre kan kommentere bildet.. Takker for alle tilbakemeldinger. Har ikke kjøpt hverken Dreamweaver eller Photoshop, av den grunn jeg ikke kommer til å jobbe så alt for mye innen design, kun utvikle min egen side om natur, fiske, jakt og fjelltopper. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gallery Denne kjører jeg på begge mine hjemmesider. Veldig greit å bruke når en først har fått det opp på serveren sin. Funker fint. Verdt å ta en titt på? Gratis, sa jeg det? Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gallery fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Et annet galleriprogram er coppermine. Tom Lenke til kommentar
andreash Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jalbum er også et alternativ, det også gratis. Andreas Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Tusen takk. Er det noen av dere som har en hjemmeside som dere har brukt de respektive programmene? Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Du kan se en Gallery-installasjon her. Du kan også se den "alene" uten WordPress-integreringen her. Endret 5. august 2007 av kak Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Du kan se en Gallery-installasjon her. Du kan også se den "alene" uten WordPress-integreringen her. 9215318[/snapback] Er WordPress-integreringen rimelig OK å få til? Hvis jeg har skjønt deg riktig, så benytter du deg av "WordPress" med fotogalleriet "Gallery".. Det er nok en slik løsning jeg har behov for. Kan man skrive noe under hvert enkelt bilde? Lenke til kommentar
kak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Er WordPress-integreringen rimelig OK å få til?Hvis jeg har skjønt deg riktig, så benytter du deg av "WordPress" med fotogalleriet "Gallery".. Det er nok en slik løsning jeg har behov for. Kan man skrive noe under hvert enkelt bilde? 9216008[/snapback] Ja, det stemmer, WordPress og Gallery. Integreringen var ingen stor sak å konfigurere/sette opp. Ja, du kan legge inn en "description" til hvert enkelt bilde, hvis du ønsker det. Endret 6. august 2007 av kak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå