paulok Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei. Er det noen som kan gi en amatør som meg en enkel kortfattet (og detaljert) innføring i hva som må til for å komme på nett med min xbox1? Jeg har kontakt med "omverden" for jeg har kunnet laste ned en ny utgave av XBMC.. Problemet er at når jeg prøver å nå internettadresser med Links får jeg beskjed om at den ikke finner vertsmaskinen.. Vet heller ikke om det er brukendes å surfe på nettet med xboxen, men det er det vel noen her som vet.. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei. Er det noen som kan gi en amatør som meg en enkel kortfattet (og detaljert) innføring i hva som må til for å komme på nett med min xbox1? Jeg har kontakt med "omverden" for jeg har kunnet laste ned en ny utgave av XBMC.. Problemet er at når jeg prøver å nå internettadresser med Links får jeg beskjed om at den ikke finner vertsmaskinen.. Vet heller ikke om det er brukendes å surfe på nettet med xboxen, men det er det vel noen her som vet.. 9210893[/snapback] ja det hadde vert morsomt om noen kunne legge inn en enkel veileding! finner ikke en gang programet jeg! la inn ett på xboxen, men det virker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå