Jon-d Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kjøpte nye oppladbare batterier til musa mi her om dagen, og til min store forbløffelse virker de ikke. De er på 2100 mAh, og jeg ser nå at det står at musa skal ha 1500-1900 mAh, men kan det være tilfelle? Jeg trodde spesifikasjonene var opp til 1900 mAh fordi musa begynner å dra på åra, og at batteriteknologien har kommet seg et stykke siden den gang... Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det skal ikke ha noe å si. Flere mAh betyr bare at du ikke trenger å lade like ofte. Skjønner ikke hvorfor det er spesifikasjoner på hvor mange mAh musa trenger... Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er nok ikke for mange for det vet ikke musa noe om. Men det er kanskje en annen type batteri?? Litium ion/polimer kan ikke benytte samme ladere som NiMh eller cadnium. Så det er en mulighet. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg har tenkt i samme baner... Både gamle og nye er av typen Ni-MH. De nye virker i lommelykta, så de er i orden, men musa våkner ikke til liv med de nye i. Merkelig! Endret 5. august 2007 av Jon-d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå