Explorer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kom over denne som kanskje kunne være av intresse for dem som står på kanten å skal kjøpe skjermkort nå. Vil gjøre oppgraderingen til et G9x kort lettere, og kanskje også billigere. Skal fungere i Europa også. For min del lar dette meg kjøpe ett 8800GTS nå snart, og oppgradere til 9800GTS når det kommer.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Husk at det gjelder kun til 90 dager etter du har kjøpt kortet ditt. Så du kan ikke komme med geforce 7800gt kort som du betalte 5000kr for 2 år siden og si: Hei jeg vil ha et 9800GTX i uttbyte. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Litt kjipt det ja, men for folk som bygger idag og er usikker på om de skal vente til 9800 kommer ut, eller bare bygge med det som finnes på markedet så er det jo en mulighet å få maskinen opp å gå, også oppgradere senere, uten å ha tapt masse på første kortet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Litt kjipt det ja, men for folk som bygger idag og er usikker på om de skal vente til 9800 kommer ut, eller bare bygge med det som finnes på markedet så er det jo en mulighet å få maskinen opp å gå, også oppgradere senere, uten å ha tapt masse på første kortet. 9210951[/snapback] Det er nok den eneste fordelen ja, kjøpe et bra kort og bruke det opptil 90 dager også bytte det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå