Gå til innhold

Fint hotell i Oslo sentrum?


Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har ferie og må ut av leiligheten ett døgn (fra i morgen til tirsdag) fordi den blir invadert av håndverkere. Vi tenkte å bruke anledningen til å "flotte oss" litt og ta inn på et fint hotell i byen her (Oslo). Det må helst ikke koste så mye mer enn 1000 - 1500,- per døgn per pers. Gjerne et hotell som har en deilig frokostbuffet og noen delikate rom. Det må også helst ligge i/nær sentrum.

 

Noen som har god greie på dette?

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte opp med et businessrom på Plaza. Prisen endte på 1475,- til sammen. Synes ikke det var så ille med rett over 700,- per pers per natt :)

Frokostbuffeten der vet jeg er strålende (droppet innom en gang med 2 venner etter et nachspiel. Bedre dagen derpå-frokost kan man lete lenge etter, ti-hi.)

Lenke til kommentar
Endte opp med et businessrom på Plaza. Prisen endte på 1475,- til sammen. Synes ikke det var så ille med rett over 700,- per pers per natt :)

Frokostbuffeten der vet jeg er strålende (droppet innom en gang med 2 venner etter et nachspiel. Bedre dagen derpå-frokost kan man lete lenge etter, ti-hi.)

9213425[/snapback]

 

Fint for dere : ) Good luck da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...