zacka Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg og samboeren min har ferie og må ut av leiligheten ett døgn (fra i morgen til tirsdag) fordi den blir invadert av håndverkere. Vi tenkte å bruke anledningen til å "flotte oss" litt og ta inn på et fint hotell i byen her (Oslo). Det må helst ikke koste så mye mer enn 1000 - 1500,- per døgn per pers. Gjerne et hotell som har en deilig frokostbuffet og noen delikate rom. Det må også helst ligge i/nær sentrum. Noen som har god greie på dette? Endret 5. august 2007 av zacka Lenke til kommentar
zacka Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Endte opp med et businessrom på Plaza. Prisen endte på 1475,- til sammen. Synes ikke det var så ille med rett over 700,- per pers per natt Frokostbuffeten der vet jeg er strålende (droppet innom en gang med 2 venner etter et nachspiel. Bedre dagen derpå-frokost kan man lete lenge etter, ti-hi.) Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Endte opp med et businessrom på Plaza. Prisen endte på 1475,- til sammen. Synes ikke det var så ille med rett over 700,- per pers per natt Frokostbuffeten der vet jeg er strålende (droppet innom en gang med 2 venner etter et nachspiel. Bedre dagen derpå-frokost kan man lete lenge etter, ti-hi.) 9213425[/snapback] Fint for dere : ) Good luck da.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Litt sent nu, men Grand eller Continental.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bristol er også rimelig bra. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt sent også, men til romantiske kvelder er ingenting bedre enn Grand. Har nok tatt med en og annen jente dit, først svømme litt på loftet - en drink så ... ja. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt sent også, men til romantiske kvelder er ingenting bedre enn Grand. Har nok tatt med en og annen jente dit, først svømme litt på loftet - en drink så ... ja. 9239384[/snapback] Hehe, jeg satser jo på at mine charges fra Grand holder "livsstilsprofil" for AmEx. Men hvem vet nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå