Gå til innhold

Skate demo ute no!


clinton

Anbefalte innlegg

Det er tonnevis med urealisme i dette spillet, selv om det er mer naturtro kjøring enn i THPS-spillene så er det ikke hundre prosent realistisk.

9323522[/snapback]

100% realistisk hadde ikke vært moro. Faller man BAM - please wait a year while recovering.

9325860[/snapback]

 

Vel, det er å ta det litt langt, man tar det for gitt at folk skjønner at det ikke er sånne ting man mener når man snakker om realisme i spill - det er tross alt et spill, men i et spill som omhandler skating så er det mer naturlig at man mener realisme og naturtro emulering av selve skating, at brettet og skateren på det oppfører seg slik vi kjenner det fra virkeligheten, bla, bla...

 

Men jeg mente uansett ikke at det var negativt at spillet ikke er helt realistisk, syns det ser rimelig bra ut som det gjør nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har seriøst gleda meg lenge til et slikt spill, slutta og like THPS Serien etter THPS 2 & 4, ting ble liksom litt for drøyt etter 4ern ass.

 

Har tenkt lenge etter det, hadde vært fett med et "realistisk" skatespill, hvor ting så litt mer naturlig og realistisk ut, og hvor man kunne filme det man gjorde etc. Og så fikk jeg høre om skate, og ble betatt :love:

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Det er billig da ;-) det er da en ting. hehe.

Har 1.5 mb fra Telenor jeg, men siden jeg er så god kunde, så har dem oppgradert en gang i blandt, så sitter på 5.0mb nå, for 199,- mnd. Snille de telenor-folka, eller litt desperate?

9328002[/snapback]

Vel, er billig ja, men tror det er verdt det å oppgradere.

Tror de prøver å sikre seg litt kunder, siden de nå har gått ut av den avtalen, og kommersialisert internett :hrm:

Jeg sitter forøvrig på Tele2 sitt nett (Som igjen leier hos Telenor?).

Ble mye Off-topic her nå :p

 

On-topic: Helvette, nettet datt ut, så nå datt den tilbake til 13% :hrm::mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...