Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 I was also really looking forward to trying out the flick-it control system, but Microsoft found something wrong with the skate.reel feature of the demo so EA BlackBox have allready fixed it, and its now back with Microsoft so hopefully just a couple more days waiting Sa noen. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) det problemet ble vist fikset på 8 minutter,og alikevell må vi vente flere dager men tror det er veldig mye spekulasjoner ute og går. Endret 15. august 2007 av clinton Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 det problemet ble vist fikset på 8 minutter,og alikevell må vi vente flere dager men tror det er veldig mye spekulasjoner ute og går. 9287802[/snapback] Er vel testingen hos Microsoft som tar tid. Kult at vi får se Skate.Reel (tåpelig navn) i demoen likevel da. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 ja..tror skate.reel kommer til og bli knall..men sitter enda og lurer litt på hvordan single player egentlig fungerer..blir spennende det også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ser vist ganske bra ut dette her ja!! håper bare den demoen kommer før helgen! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er så sugen på SKATE demoen at jeg ikke klarer å vente å derfår har tatt frem Tony Hawk's Underground å begynt å spille det igjen har på en liten feeling at demoen er her på fredag Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er så sugen på SKATE demoen at jeg ikke klarer å vente å derfår har tatt frem Tony Hawk's Underground å begynt å spille det igjen 9288472[/snapback] Uff, da er du desperat altså. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jaja får vell spille igjennom project 8 atter en gang før man får seg skate. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 det problemet ble vist fikset på 8 minutter,og alikevell må vi vente flere dager men tror det er veldig mye spekulasjoner ute og går. 9287802[/snapback] Er vel testingen hos Microsoft som tar tid. Kult at vi får se Skate.Reel (tåpelig navn) i demoen likevel da. 9287862[/snapback] Tåpelig navn? Det heter bare SKATE, ikke noe reel, mega eller supercool. Im confused Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Tåpelig navn? Det heter bare SKATE, ikke noe reel, mega eller supercool.Im confused 9288889[/snapback] Spillet heter "Skate." (ja, med punktum ), mens film-systemet i spillet heter "skate.Reel". Det er jalla, mener jeg. Uansett, leste akkurat om at de har nesten samme mode som i tony hawk: "HORSE", bare at det heter "SKATE" og ikke er basert på poeng: After you start the game, you'll be asked to participate in a "game" of S.K.A.T.E. which plays like the basketball game of H.O.R.S.E. -- one guys pulls off a trick, the other person must repeat the same trick. No scores; just ability. That's cool. Dat's kool. Endret 15. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 thats aaawwssooommeee Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 noen som vet hvordan jeg fikser så jeg ikke blir redirekta til den norske EA sia når jeg går på http://www.skate.ea.com ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Funker fint her, trykket på "Norge" og ble videresendt til http://www.eanorge.no/games/10298/ Sjanger: SPORTUtvikler: EA Plattform/Utgivelsesdato: Playstation®3 - TBA Xbox 360™ - TBA Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hehe ja fant det ut F klarer ikke å vente mer på denne demoen bio shock demoen kom ut kl 4 på natta tror jeg så kan jo hende skate demoen kommer i natt Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 de seneste postene på EA forumet sier tidlig mandag men dette er jo bare random folk.. håper sykt att det kommer ut i dag :S Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 MS holder vist på og teste demoen enda.Når det er verdeig skulle det ta ett par dager og få lastet den opp Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 MS holder vist på og teste demoen enda.Når det er verdeig skulle det ta ett par dager og få lastet den opp 9299348[/snapback] De har vel 56k der da eller? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som har sett den nye Skate Progression traileren? Se rundt 0:40, den linen som starter med en jævlig fin nollieflip ut en liten trapp! PENT! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Tåpelig navn? Det heter bare SKATE, ikke noe reel, mega eller supercool.Im confused 9288889[/snapback] Spillet heter "Skate." (ja, med punktum ), mens film-systemet i spillet heter "skate.Reel". Det er jalla, mener jeg. Uansett, leste akkurat om at de har nesten samme mode som i tony hawk: "HORSE", bare at det heter "SKATE" og ikke er basert på poeng: After you start the game, you'll be asked to participate in a "game" of S.K.A.T.E. which plays like the basketball game of H.O.R.S.E. -- one guys pulls off a trick, the other person must repeat the same trick. No scores; just ability. That's cool. Dat's kool. 9288921[/snapback] Hvis det baserer seg på SKATE, som er en slags konkrranse/lek mellom skatere (i RL), så får man en bokstav hver gang man ikke klarer et trick. Hvis man da ikke er først ut og bestemmer hvilket trick de andre skal dra. Klarer du ikke dette så må du gå bakerst i køen. Uansett så får du en bokstav hver gang du ikke klarer et trick som noen har gjort før deg. Når du har fått S, K, A, T og E er du ute av leken. Jævlig god måte for å bli en god teknisk skater (noe som jeg ikke kan skryte av). Ellers når det gjelder verdens høyeste Ollie, så ser du den i filmen som det var linket til over i tråden. Den ble gjort av engelskmannen Danny Wainwright og var på 113 cm (44,5"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå