Comma Chameleon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hmmf haddet håpet man kunne styre brettet selv med analogstickene så man kunne finne på sine egne triks. Men kult nok uansett, blir jo mer vanskeligere enn Tony Hawk og mer realistisk så er vel dritkult tenker jeg. 9345253[/snapback] Du tenker lage egne triks som i Tony Hawk Project 8? For der styrer du ikke brettet der heller, men føttene som sparker det Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Likte demoen godt jeg også, selv om jeg gjerne skulle hatt mulighet til å ende knappene, til at grab er A og X mens spark er på de bak. Ble alt for sen jeg når jeg både skulle ha fart og ta triks, selv om fart tydeligvis ikke er veldig viktig om 3 spark er max.fart.. Gikk det ikke litt tregt? En ting som også gjorde meg frustrert var denne oppgaven med fliptrick inn i manual og tilbake ut i flip. Brukt 2 hele demoer på å få det til, men får det f... ikke til. Kompisen som testet 1 gang tok det på første forsøk, noe som gjør meg ekstra frustrert 9341897[/snapback] Greia med manual er jo at du ikke skal holde RS helt ned eller helt opp, men finne balansen, mellomtingen, når du har lært den er det ganske lett, uansett, ganske mye vanskeligere å lande i manual enn å bare ta en på flatmark. Når det gjelder farta, er grenser for hvor mye fart man kan få i den parken, men man kan også pumpe for å få bedre fart, spesielt viktig når du kjører bowl/vert/pipe, det gjør du med grab-knappene, men det er en balanse her og, akkurat som manual, tar du triggeren for langt inn blir det bare til at han setter seg ned og prøver ta tak i brettet, men tar du den bare litt inn så bøyer han bare knærne. Endret 23. august 2007 av BTK Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 nå begynenr eg og bli lei av den parken!! Vill ha spillet nå!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 leste en plass at hele byen på skate er like stor som Vice City Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 leste en plass at hele byen på skate er like stor som Vice City 9345530[/snapback] Det er digert da :!: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå har jeg prøvd demoen i 1-2 timer, og har bare noe å si: JEG ELSKER DET :wub: Fantastisk spill, gode kontroller, kjempeflott grafikk, gode animasjoner og elsket gameplay Det kjipe er at det er lillebroderns x360, og jeg flytter tilbake på hybel om 1 uke =| Noen som vet om en bundle med skate som kommer eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 -Lund-, tror desverre ikke Skate er et stort nok spill til at det kommer noen bundle med det. Men du vil nok klare å få tak i Skate og Xbox 360 Premium til rundt tre lapper hos Elkjøp. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har greid backflip ;-) Anyway, noen som vet hvordan man ligger på brettet? sett det i s.k.a.t.e filmer? Begynner å bli veldig lei den skateparken nå, men spiller fortsatt mer :!: Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ligge, eller coffin som det heter - er LT + RT + B. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg har greid backflip ;-) Anyway, noen som vet hvordan man ligger på brettet? sett det i s.k.a.t.e filmer? Begynner å bli veldig lei den skateparken nå, men spiller fortsatt mer :!: 9346258[/snapback] Hold inne begge grab knappene (LT og RT) og bremse knabben (B), da legger han seg ned. Bruker du bare én av grab knappene sammen med B løfter han brettet vekk fra under føttene i luften Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fett, men jeg greide at han landa etter et stort hopp på ryggen da Hehe, jeg greide dette, prøv å slå den noen! Invard Heelflip+backflip+holde.brette.med.en.hånd PÅ ET HOPP! Det greide jeg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Haha kikket på info om "san velona", og fant noe halvveis artig Climate: 24 hours of sunshine, 365 days/year. Grei forklaring på hvorfor været er slikt Og størrelsen Total area: big... really, really big. Endret 23. august 2007 av -Lund- Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Noen som greier å ta manual i sekvens på de tre ring-platåene med hardflip mellom to av de? Mener jeg lastet opp film av det, men får jo ikke sett mine egne filmer. Dessuten lastet jeg opp et bilde av da jeg buttrapet en lokal skater. Endret 23. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som greier å ta manual i sekvens på de tre ring-platåene med hardflip mellom to av de? Mener jeg lastet opp film av det, men får jo ikke sett mine egne filmer. 9346527[/snapback] det var den videoen jeg så på skate.reel! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) det var den videoen jeg så på skate.reel! 9348967[/snapback] Ah, nice. Hadde vært nice om noen kunne geleidet meg via en link eller tips, jeg har lyst til å finne den selv. (kontoproblemer på ea.com, sugent) Nå har jeg forøvrig lastet opp en ny film. Endret 24. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da er skate + trådløs håndkontroll bestilt, Helt klart det beste skatespillet jeg har prøvd, mye smoothere å gjøre triks enn på tony hawk Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da var det forhåndsbestilt Gleder meg som en apekatt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Samme her! Forhåndsbestilte mitt sist uke! gleder meg kjempemye ^^ men synd at det ble utsatt til den 27. da :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå