MoonTheLoon Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet om det blir "gaps" i fullversjonen? Savnet det litt. Synes man bør få litt cred for å flippe fra en ledge til en annen, bank til rail eller manual gap manual. Greit nok har man opptaksfunksjonen og kan feste det til film, men enda kulere om man blir pusha til å finne og klare mange muligheter. Har sett at det er en sånn owned-spot greie, men ser ikke for meg at det er overalt heller. Ellers kunne jeg tenke meg at det går an å gå av brettet, lettere å komme seg opp trappa og springe oppå noe for så å ollie ned. Irriterer meg ofte at utviklerne holder tilbake enkelte elementer i et spill, kun for å ha noe og selge neste versjon med. De vet jo nesten ofte at de kommer til å gi ut en oppfølger og at de kommer til å ha det med da. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ta å upload footage hvis dere får til noe sykt eller fint. Edit: Og post her, mente jeg. Endret 22. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Såå digg spill... elsker spillet alerede Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Cool, får laste ned demoen etter jobben. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har aldri vært en stor skater, men dette føles mye bedre en Tony Hawk spillene. Enda et spill som må kjøpes i høst Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skater selv masse, og denne demoen var sykt bra Skal lett kjøpes ! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet om det blir "gaps" i fullversjonen? Savnet det litt. Synes man bør få litt cred for å flippe fra en ledge til en annen, bank til rail eller manual gap manual. Greit nok har man opptaksfunksjonen og kan feste det til film, men enda kulere om man blir pusha til å finne og klare mange muligheter. Har sett at det er en sånn owned-spot greie, men ser ikke for meg at det er overalt heller. Ellers kunne jeg tenke meg at det går an å gå av brettet, lettere å komme seg opp trappa og springe oppå noe for så å ollie ned. Irriterer meg ofte at utviklerne holder tilbake enkelte elementer i et spill, kun for å ha noe og selge neste versjon med. De vet jo nesten ofte at de kommer til å gi ut en oppfølger og at de kommer til å ha det med da. 9335882[/snapback] Blir masser av gaps i byen, om du får noe spesiell cred for det i form av poeng eller noe veit jeg ikke. Du kan ikke gå av brettet i fullversjonen heller, og de holder ikke tilbake noe, men valgte å ikke ha det med for det er ikke nødvendig, byen er lagd for skating. Og du kan jo sette markers som du kan spawne tilbake til hvis du driver og skal prøve på noe spesielt flere ganger. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 nå skal jeg spille fett att du har fått fiksa demoen vegard! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 noen som har klart å se klippet sitt på skate. sia? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Konge demo! Dette blir kjøp, utev tvil! Hvordan får man til manuals og 360 flip i demoen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 noen som har klart å se klippet sitt på skate. sia? Lurer på det samme, longing for some homemade love! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 synes det var vel litt for vanskelig men kult nok er det til at jeg kan digge det Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 jeg skal absolut ha meg det spillet gleder meg masse.. Men går det ann og lagefilmen og få det på nette uten orginalen? :O Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 vet ikke om det har vert postet før men her er ivertflal trick list http://i13.photobucket.com/albums/a274/bli...it_Gestures.jpg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hvordan var gameplayet ? Var det sånn at man måtte gjennomføre hele trikset før at det ble vellyket ? Det er ikke sånn at man bare gjør bevegelsen og så kommer trikset automatisk ? Er sånn at man STYRER faktisk brettet ja ? Endret 22. august 2007 av Avean Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 var digg dette her:) Skal garantert kjøpes her Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) vet ikke om det har vert postet før men her er ivertflal trick list http://i13.photobucket.com/albums/a274/bli...it_Gestures.jpg 9337319[/snapback] aah takk!! det trenge jeg stort!! nå skal jeg lære meg favoritt trikse mitt, Hardflip!! Du kan ikke gå av brettet i fullversjonen heller, og de holder ikke tilbake noe, men valgte å ikke ha det med for det er ikke nødvendig, byen er lagd for skating. Og du kan jo sette markers som du kan spawne tilbake til hvis du driver og skal prøve på noe spesielt flere ganger. 9336954[/snapback] hvordan gjør man det? Endret 22. august 2007 av Alper Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Helvette. KNALL spill! Så digg. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Du kan ikke gå av brettet i fullversjonen heller, og de holder ikke tilbake noe, men valgte å ikke ha det med for det er ikke nødvendig, byen er lagd for skating. Og du kan jo sette markers som du kan spawne tilbake til hvis du driver og skal prøve på noe spesielt flere ganger. 9336954[/snapback] hvordan gjør man det? 9337846[/snapback] Det var bare start eller select, første menyen du kommer til. Endret 22. august 2007 av BTK Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du kan ikke gå av brettet i fullversjonen heller, og de holder ikke tilbake noe, men valgte å ikke ha det med for det er ikke nødvendig, byen er lagd for skating. Og du kan jo sette markers som du kan spawne tilbake til hvis du driver og skal prøve på noe spesielt flere ganger. 9336954[/snapback] hvordan gjør man det? 9337846[/snapback] Det var bare start eller select, første menyen du kommer til. 9337986[/snapback] hmm står bare: resume replay editor game settings quit sikker på det går an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå