Gå til innhold

Skate demo ute no!

clinton

Anbefalte innlegg

15% på 3.5 timer og 20mbit.. ser mørkt ut for spilling i kveld :(

EDIT: slettet det jeg lastet ned og begynte på nytt..no har den lastet 10% på ett par min..håper den ikke stopper opp  :dribble:

9329349[/snapback]

Tok og skrudde av Xbox'en og startet den på nytt igjen... Da var jeg nede på 9% igjen så ikke finn på å gjør det :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, når man har brukt opp den timen, da er det vel bare å restarte spillet og spille i enda en time, ja? =o

9329435[/snapback]

jepp, jeg har gjort det en gang allerede :p

9329551[/snapback]

Ah, bra. Var redd man kun fikk én time å spille! :b Vel, da er kvelden redda! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Helvete, liker ikke å snakke drit om LIVE! Men det her får MS finne en løsning på.

Gi de som betaler 500kr i året tilgang på nye demo'er 2-3 dager før sølv medlemmer!

Sett opp flere servere.. gjør noe! Står på 11% nå og det er over 4 timer siden jeg started nedlasting!

Har faktisk vært en tur i Sverige i mellomtiden å kjøpt røyk & snus! Regnet med denne var ferdig nedlastet når jeg kom hjem..

Lenke til kommentar
Helvete, liker ikke å snakke drit om LIVE! Men det her får MS finne en løsning på.

Gi de som betaler 500kr i året tilgang på nye demo'er 2-3 dager før sølv medlemmer!

Sett opp flere servere.. gjør noe! Står på 11% nå og det er over 4 timer siden jeg started nedlasting!

Har faktisk vært en tur i Sverige i mellomtiden å kjøpt røyk & snus! Regnet med denne var ferdig nedlastet når jeg kom hjem..

9329731[/snapback]

Jepp, dette er for dårlig, men tipper microsoft ikke har mange av sine Xbox-Live ansatte sittende på dette forumet.

Kan ikke alle dere cancel download, så kan jeg og scribbleh laste ned i fred? Takk. :)

Har sett frem til demoen i flere uker. Hvis ikke jeg får spille i kveld, blir jeg sur. :(

Skylder på alle i listen nedenfor. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...