sindrejibb Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nå får jeg snart ny PC med Vista Ultimate 64-bit. Jeg har tenkt å velge NOD32 som antivirus, det funker jo for Vista. Men brannmur var det værre med. Sygate oppdateres ikke lenger pga. Symantec som har kjøpt dem opp. Og det står at ZoneAlarm og Outpost ikke er kompatible med Vista enda, pga. nyutvikla kjerne osv. Og det forstår jeg jo godt. Men skal jeg bare bruke Windows sin brannmur inntil da eller noe? Eller hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Zonealarm versjon 7 fungerer i Vista. http://zonealarm.com/store/content/catalog...ducts/vista.jsp Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Tenker du da på den som heter bare Zonealarm? Hva er Zonealarm pro osv. da? Og trenger jeg Ad-Aware også? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tenker ikke bare på Pro. Hvis du ser på linken, så får du alle versjoner til Vista. Alt fra Pro, til antiviruset til gratis versjonen av brannmuren. Et spyware program er godt og ha, så da kan du bestemme selv hvilket. Ad-Aware fungerer vel greit til de fleste brukere. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Nei, ZoneAlarm Pro og ZoneAlarm Anti-Spyware er enda ikke for Vista. Og jeg skal bare ha brannmur, så da må jeg ha enten ZoneAlarm eller ZoneAlarm Pro. Og siden Pro ikke er til Vista enda, må det vel bli gratisversjonen da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Da må det blir gratisversjonen, ja. Endret 5. august 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Er det en dårlig brannmur? Ville dere heller gått for noe annet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Den er ganske god. En av de beste gratis alternativene. Fungerer ypperlig til brukere. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Menn er det egentlig godt nok med Vista sin? Skal kjøre NOD32 også har jo Vista en innebygs brannmur. I tillegg skal jeg ha en Linksys WRT54GL router. Forstår det som at også routere fungerer som brannmurer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå