modtheresa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har fått veldig sansen for On Avery Island i det siste. Selvfølgelig overgår den ikke In The Aeroplane Over The Sea, har kun aeroplane elsker den de minner meg litt om guided by voices men sykere selger noen i norge første plata til neutral milk hotel? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 On Avery Island kjøpte jeg på Platekompaniet, såvidt jeg husker Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Den ligger også på Spotify hvis du er veldig gira på å høre den. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 NeMiHo-fans bør sjekke ut Viking Moses! sitt lille cover-album med fire låter: Spotify: http://open.spotify.com/album/2SgMxvYAP9aJDECwmNoLnN Wimp: http://wimp.aspiro.com/album/2593792 Førsteinntrykk nesten halvveis er at albumet er litt slapt, men har noen interessante vendinger her og der. Verdt en gjennomspilling, i det minste. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 At jeg ikke har fått med meg denne tråden før nå! Jeg har vært blodfan i noen år nå, og det er så gøy å se at det ikke bare er meg. Musikken må jo kunne betegnes som ganske smal, så jeg blir liksom overraska hver gang noen nevner NMH. In the Aeroplane over the Sea er kanskje et av verdens beste album. Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At jeg ikke har fått med meg denne tråden før nå! Jeg har vært blodfan i noen år nå, og det er så gøy å se at det ikke bare er meg. Musikken må jo kunne betegnes som ganske smal, så jeg blir liksom overraska hver gang noen nevner NMH. In the Aeroplane over the Sea er kanskje et av verdens beste album. unikt iallefall syd barrett med skeive blåsere hører på det nå pur galskap Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Pitchork.com: NMH live 1998 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se alle på YouTube. Endret 3. januar 2010 av svinepelz Lenke til kommentar
modtheresa Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 kjøpte on avery island idag synes den er kjempebra. mindre blåsere men like sykt som nr 2 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Synes ikke On Avery Island er like syk som In the Aeroplane Over the Sea som er et vidunderlig mesterverk av en plate. Har vokst til å bli en av mine favorittskiver noensinne. Har dog ikke hørt On Avery Island like mye som etterkommeren. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Mangum har visstnok begynt å opptre litt igjen, var det ikke sånn? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Med litt googling fant jeg ut at han spilte i en stoettekonsert for en venn i mai, og that's it! Fikk uansett endelig kjoept In the Aeroplane Over the Sea i dag, for under 100 norske. Da skal den nytes paa skikkelig stereo naar jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Trådstarter, har du tenkt til å gjøre ferdig albumsguiden din, eller? Den er skikkelig god, så jeg ville sett den ferdig! Med litt googling fant jeg ut at han spilte i en stoettekonsert for en venn i mai, og that's it! Han har drivet med mye rart i det siste årene nå, han da. Han spilt i flere Elephant-band, han har holdt på med litt folkmusikk fra utlandet, hvis jeg ikke husker feil. Bare å lese litt rundt, så finner du det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Enig med Major Organ. Hvor er Invent Yourself a Shortcake, Beauty, Hype City Soundtrack, The Unkown Demo, The Other Unkown Demo og Shannon Monroes House Demos? Endret 10. juli 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har begynt å høre mer på On avery island nå, tidligere har det nesten bare gått i aeroplane.. Må snart kjøpe de.. Eller vente til jul Skulle ønske jeg kunne sett dem live Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 On Avery Island er en fantastisk plate. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) liker spesielt Naomi, a baby for free, April 8th og snow song pt1 ! Hele plata er fantastisk ja Endret 31. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Enig med Major Organ. Hvor er Invent Yourself a Shortcake, Beauty, Hype City Soundtrack, The Unkown Demo, The Other Unkown Demo og Shannon Monroes House Demos? Nå er dere bare vanskelige Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) liker spesielt Naomi, a baby for free, April 8th og snow song pt1 ! Hele plata er fantastisk ja Hvis jeg skal pirke må jeg si at Snow Song Part 1 ikke er en del av On Avery Island, men et spor fra Everything Is EP som ble lagt til den britiske versjonen utgitt av Fire Records i Storbrittania uten bandets tillatelse. Men det er bare flisespikking. Nå er dere bare vanskelige Gjett om. Men så er jo jeg en total NMH-nerd. Check out mah Neutral Milk Hotel-samling! Men det er jo bare digitalt. Jeg har ITAOTS og On Avery Island på både CD og vinyl. Endret 11. november 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Huff, så lite aktivitet det er her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå