thfroysa Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg bruker handyalarm aktivt, men nå i det siste har følgende beskjed dukket opp på displayet når alarmen ringer: "HandyAlarm: demo version expired." Jeg har lastet ned programmet fra handango.com kjøpt og betalt for serial-key, alt skal være i orden. Noen som har vært ute for det samme ? Eller vet hva som kan være problemet ? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har du lagt inn serienummeret i programmet også? Går ut ifra at du har fått m@il inneholdende serienummeret... Lenke til kommentar
thfroysa Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ja, har fått mail med regnr. Og har lagt inn det i programmet... Kan jeg prøve å slette serialkey'en og skrive inn den på nytt igjen eller ? Hvordan får jeg gjort det ? Må hele programme slettes på tlf. for så å installeres igjen ? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du kan jo prøve å slette programmet, for så å installere det pånytt. Så legger du inn serialkey... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå