KongRudi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) TI02MKlCfQ4 En som skal handle konsoll.. :-/ Barnslig, men måtte smile når han spør om han leker med wee'n sin.. Endret 5. august 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 haha. den var litt bra :!: Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hahaha, den var dritbra. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Prisløst! Ufattelig at selgeren aldri skjønte hva han selv sa. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Han fonejacker'n var skikkelig irriterende å høre på. Minnet meg om Ali G, bare hundre tusen ganger verre. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Synest det der var lite morosamt. Hvis det skulle være ein 'telefonspøk' var det ytterst dårleg. Han klarte jo ikkje skapa noko reaksjon. Då må eg seie at i gamle dagar når eg og kompisar ringte folk og sa me ringte ifrå 'AHMAD HREBAB' var mykje betre. Me gjorde såfall folk forbanna. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den var dritbra. Bromlex har bare en dårlig dag. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den var dritbra. Bromlex har bare en dårlig dag. 9232915[/snapback] meget mulig, har heller aldri vært en stor fan av telefonspøker der et halvslapt poeng blir gjentatt og gjentatt av oppringeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå