Skinney Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Versjon 0.5.2 av Compiz retter feil og legger til flere egenskaper. Se nyhetene her. Les mer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 vet du om det er bedre støtte for video i denne versjonen av compiz? sist jeg prøvde linux og compiz var det flimring midt på skjermen, uansett output metode. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan ser det ut med kube i flerskjermmodus? Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg blir nødt til å gå litt OT her, men fins dette også til vista? Så utrolig lekkert ut Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 I Vista er du stuck med Aero... Compiz er Linux ONLY @kjellthore: Jeg vet at de jobber med video flimringen, trur det som skal til er en plugin men er langt ifra sikker... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan ser det ut med kube i flerskjermmodus? 9210523[/snapback] Hmm... I Beryl kunne du stille inn på dette, regner med at du kan de i Compiz og... Det KAN se ut som en stor kube eller en kube per skjerm... trur jeg... Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 I Vista er du stuck med Aero... Compiz er Linux ONLY @kjellthore: Jeg vet at de jobber med video flimringen, trur det som skal til er en plugin men er langt ifra sikker... 9210720[/snapback] Ikke helt riktig. Du kan jo prøve Switcher Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 I Vista er du stuck med Aero... Compiz er Linux ONLY @kjellthore: Jeg vet at de jobber med video flimringen, trur det som skal til er en plugin men er langt ifra sikker... 9210720[/snapback] Ikke helt riktig. Du kan jo prøve Switcher 9210788[/snapback] hey... kult Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Du har da slik programmvare til Vista (og XP) også. Bare å bruke Yodm3D. Endret 5. august 2007 av andrull Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg blir nødt til å gå litt OT her, men fins dette også til vista? Så utrolig lekkert ut 9210605[/snapback] Du kan også laste ned Knoppixlivecd. De skal ha støtte for Beryl. http://knopper.net/knoppix/knoppix51-en.html Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hmm, lekte meg litt med Compizfusion. Synes den virket mer rotete enn Beryl og hadde ikke fikset noen av bugsene jeg opplever. Tror jeg venter til det kommer litt mer dokumentasjon på nettet og jeg slipper å lete meg ihjel for å finne ut hvordan jeg for eksempel legger til Emerald vindusbehandler. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 jeg ville nå ha prøvd det før jeg kjøper det. vet ikke om det fungerer. free versjon ? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 jeg ville nå ha prøvd det før jeg kjøper det.vet ikke om det fungerer. free versjon ? 9211448[/snapback] Kjøpt hva? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 jeg ville nå ha prøvd det før jeg kjøper det.vet ikke om det fungerer. free versjon ? 9211448[/snapback] Nå er strengt tatt Compiz gratis, da det er open source. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er bra det er rask utvikling på den fronten. Jeg skal nok prøve det når det kommer en stabil versjon. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 jeg ønsker å prøve den versjonen til xp. Men jeg kunne ikke finne en gratis versjonen. jeg red for ikke alt som er gratis i linux er det i Windows versjon Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Den "windows" versjonen som du snakker om, er ikkje compiz, men eit heilt anna prosjekt laga av andre utviklere. Compiz er GPL, og er dermed "free as in freedom, and free beer" Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 så det finnes ikke en variant av " compiz" til linux som er laget for windwos og som er gratis ? det er det jeg ønsker å prøve ut Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Yodm3D koster da ingenting! funker fett også Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 så det finnes ikke en variant av " compiz" til linux som er laget for windwos og som er gratis ?det er det jeg ønsker å prøve ut 9212213[/snapback] Det fins ingen compiz til Windows i det hele tatt, hverken gratis eller ei. Så da må du nok bruke en annen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå