EinarEriksen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Med Messenger kan du chatte med venner og bekjente til en slikk og ingenting. Slik gjør du det. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) hva med å også nevne at det finnes programmer for andre chattjenester enn msn (som forøvrig bruker en hemmelig protokoll)? har selv veldig god erfaring med movamessenger http://www.movamessenger.com/ støtter: MSN, Yahoo, AIM, ICQ, GTalk, QQ, Jabber Endret 5. august 2007 av mandela Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mig33 er også en veldig bra og populær klient som støtter flere av de mest populære tjenestene. Minst like bra som de offisielle Messenger-klientene, og som sagt: Gratis. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 OBS: Navn på menyvalg og hvordan radioen rent teknisk og praktisk fungerer varierer fra telefon til telefon. Er du i tvil om hvordan du finner frem på akkurat din telefon, anbefaler vi at du leser i bruksanvisningen. Kanskje litt klipp og lim...... Det var vel MSN det var snakk om her ;-) Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 "Vanlig pris hos Telenor og NetCom er 20 kroner pr MB" Telenor og Netcom har mafiaprisar, eg med Onecall betaler latterlege 5Kr MB Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 OBS: Navn på menyvalg og hvordan radioen rent teknisk og praktisk fungerer varierer fra telefon til telefon. Er du i tvil om hvordan du finner frem på akkurat din telefon, anbefaler vi at du leser i bruksanvisningen. Kanskje litt klipp og lim...... Det var vel MSN det var snakk om her ;-) 9210540[/snapback] Oisann. Det er ikke klipp og lim, men jeg trodde det var en fast del av malen som skulle være med i alle mobilskole-guider. Ingen vits å lete i telefonens brukerveiledning etter hvordan man bruker Mig33 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mig33 er også en veldig bra og populær klient som støtter flere av de mest populære tjenestene. Minst like bra som de offisielle Messenger-klientene, og som sagt: Gratis. 9210394[/snapback] jepp jepp. og enda morsommere er at med telenor og mig33 så kan en bruke http, noe telenor sine systemer tolker som wap. ergo, 10 kr pr dag uansett hvor mye du driver på "Vanlig pris hos Telenor og NetCom er 20 kroner pr MB" Telenor og Netcom har mafiaprisar, eg med Onecall betaler latterlege 5Kr MB 9210692[/snapback] nå har vel begge de store maxpris pr dag? noe som er umulig for de mindre siden de ikke kan gå inn avtaler for sånt. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Takker for tipset. Da har jeg S60-versjonen på min N95 oppe og kjører hemo: bruk S60-versjonen nederst i artikkelen. Endret 8. august 2007 av molna Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 en link til tråden om MSN på mobilen kan jo hjelpe en del å velge riktig msn klient. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Koster det ca 1.20 krone for 1 times chatting? Kva om den bare er pålogga heile dagen, uten at man skriver noke særlig. Kva koster det? Har HTC S710 som er ein smarttelefon og bruker da seff den innebygde klienten. Fram til 1 sept. er det vel uansett gratis. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som vet om Chess har "Fastpris" med msn? Hadde vært hveldig kjekt å ga : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg