Deadringer Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 To dager til konserten. Gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Kommer til å bli off the hook idag as =)))) Jeg har faktisk en plan om å ikke bli for beruset, noe jeg var på download 2007 når de spilte. Fet konsert, anyhow! Kosa meg med my last serenade imorges på bussen, og GLEDER meg til å skrike den av full hals ikveld. Det er kanskje tidenes livesang Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Da er jeg hjemme fra jobb og venter kun på at bazukh skal komme hjem, så vi får dratt. Gleder meg som et lite barn på valium. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Var på konserten. Jævlig bra syns jeg. KE Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Konserten var helt vilt bra! Tok jo helt av! Jeg har sett KsE live! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Det var helt fantastisk. Fikk endel greie bilder, og det var herlig at Adam D var der. Karen ved siden av meg påsto at han ikke kom til å være det, så jeg lurte litt. Godt jeg ble positivt overrasket. Konserten var fantastisk. Jeg kan ikke gjenta det mange nok ganger. Jeg fikk helvetes mye juling mot slutten, men det var det absolutt verdt. Lenke til kommentar
merksnodium Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Føkk mi... Killswitch finner endelig veien inn i min bakgård, og jeg presterer først å høre om det dagen etter konserten... Nooooo!! *løpe og melde seg på alle mailing lister* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel. Ja, jeg tror det er lurt. Og om du i tillegg sjekker denna delen av forumet jevnlig, kan du nesten være sikker på å ikke gå glipp av noe Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå