Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nope, lar meg ikke provosere av trolling. 9415765[/snapback] Ikke jeg som troller. Jeg sa min ærlige mening og den måtte du kverulere på. Spør du dumt, får du et dumt svar tilbake. Ingen fortjener å høre musikk mer enn andre, men det er langt mer behagelig å være på en voksenkonsert med voksne, enn med masse fulle fjortisser. Fulle fjortisser er en uting på konserter. Det svaret er strengt tatt så logisk at du burde ha forstått hva jeg mente uten å trenge å spørre. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nope, lar meg ikke provosere av trolling. 9415765[/snapback] Ikke jeg som troller. Jeg sa min ærlige mening og den måtte du kverulere på. Spør du dumt, får du et dumt svar tilbake. Ingen fortjener å høre musikk mer enn andre, men det er langt mer behagelig å være på en voksenkonsert med voksne, enn med masse fulle fjortisser. Fulle fjortisser er en uting på konserter. Det svaret er strengt tatt så logisk at du burde ha forstått hva jeg mente uten å trenge å spørre. 9417303[/snapback] Tingen er jo at den del av oss under 18 ikke er som alle de fortisfolka. Men jeg får bare holde ut, får håpe de tar seg en tur til norge senere, når jeg er gammel nok. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tingen er jo at den del av oss under 18 ikke er som alle de fortisfolka. 9417324[/snapback] Selvfølgelig ikke, men de som er det ødelegger for alle. Du kommer til å elske 18.årsgrensa når du runder 18. du også. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nope, lar meg ikke provosere av trolling. 9415765[/snapback] Ikke jeg som troller. Jeg sa min ærlige mening og den måtte du kverulere på. Spør du dumt, får du et dumt svar tilbake. Ingen fortjener å høre musikk mer enn andre, men det er langt mer behagelig å være på en voksenkonsert med voksne, enn med masse fulle fjortisser. Fulle fjortisser er en uting på konserter. Det svaret er strengt tatt så logisk at du burde ha forstått hva jeg mente uten å trenge å spørre. 9417303[/snapback] Kverulere? Jeg er lei av å høre om emo-er og hvor fantastisk teite de er (Er blitt så stereotypisk at det er helt flaut å se på). Stupfulle 18 åringer er faen ikke bedre enn 14 åringer som er der for musikken. Det får uansett holde om den diskusjonen, innser at det er OT. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Stupfulle 18 åringer er faen ikke bedre enn 14 åringer som er der for musikken. 9434649[/snapback] Om begge er stupfulle er 18åringene ofte bedre - jo. Mer livserfaring, full flere ganger enn fjortissene, mer kontroll. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Selvfølgelig ikke, men de som er det ødelegger for alle. Du kommer til å elske 18.årsgrensa når du runder 18. du også. 9417344[/snapback] QFT! Det er pokker meg sant. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Selvfølgelig ikke, men de som er det ødelegger for alle. Du kommer til å elske 18.årsgrensa når du runder 18. du også. 9417344[/snapback] QFT! Det er pokker meg sant. 9442796[/snapback] Får bare håpe det ikke blir så alt for lenge til de kommer til Norge igjen da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fikk høre at det er mulig de skal være en av headlinerne på Hove til sommeren. Så nei, godt mulig de kommer alt neste år. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fikk høre at det er mulig de skal være en av headlinerne på Hove til sommeren. Så nei, godt mulig de kommer alt neste år. 9443259[/snapback] æsj, fortsatt ikke gammel nok, får håpe det blir noe etter sommern iallefall da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 tror ikke de er store nok i Norge.. men mulig jeg tar feil. 9443296[/snapback] En av headlinerne, selvfølgelig ikke den største. Men jeg har min tvil jeg også. En liten del av meg håper de ikke kommer, da må jeg jo på Hove uansett. Så mye penger å bruke på konserter har jeg ikke. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fikk mail fra Rockefeller i dag om diverse konserter utover høsten, og Killswitch Engage var en av de. John Dee, 8. oktober. 250 for billetten (230 + bill. avg. 20,-) 18 års aldersgrense 9242027[/snapback] jæ**a gledes dreper ass Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du er visst født noen mnd for seint (jeg føler den. I sånne sammenhenger er det å være født seint på året no drit ) Lenke til kommentar
sekt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Før jeg ble 18 for over 4 år siden, forbannet jeg disse 18årsgrensene over alt. Men er det noe jeg er fornøyd med nå, er det nettop dette. For det første, øl er godt, og jeg syns det hører med på konsert. For det andre, det holder en viss standard.. Selv om ikke dette nødvendigvis gjelder. Er utallig mange konserter hvor folk, gjerne 25++ er de værste fjortissene.. Men men. Vi ses på john dee, til dere som skal:) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 men får jo kjøpt øl på spektrum og da fikk jo tilogmed jeg kjøpt men er ikke 18 der forde Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 men får jo kjøpt øl på spektrum og da fikk jo tilogmed jeg kjøpt 9482031[/snapback] Du og sånne som deg er grunnen til at det er 18år altså. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 The bled skal varme opp, dette er ett av de flotteste bandene jeg vet om. Desverre hørte jeg om showet idag og har ingen billetter, jeg dør bokstavelig talt inne i meg sakte. om noen vet en vei eller har en ekstra til salgs PM meg. Takk Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har hatt billetter fra dem la dem ut. Jeg gleder meg som en liten unge før julaften! Dette tror jeg kommer til å bli en av mine beste opplevelser så langt i mitt 18 år gamle liv! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hadde jeg hatt tid og penger så skulle jeg tatt nok en Oslotur for og fått sett Killswitch Engage, men den gang ei. Regner med det blir flere muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå