Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

von Willebrands syndrom (bløder)

Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Heisann , når jeg var 7 år gammel fikk jeg diagnosen von Willebrands syndrom som er en bløder sykdom , på den tiden sa selfølgelig legene til meg at det ikke var noe farlig osv , og at alt bare var fryd og gammen , men jeg vet bare at de ville ha foreldrene mine inn på sykehuset for å snakke om meg ( da fikk jeg ikke være med). Og jeg er bare veldig nyskjerig nå, hva i all verden er det denne sykdommen som jeg har i det heletatt går ut på ? Eneste jeg får høre fra foreldrene mine er at jeg vist nok har tynnere boldplater , men det var noe helt annet jeg fikk høre i naturogmiljø timen når læreren ikke var klar over at det satt en med bløder i kasserommet. Så om noen smarte folk her kunne fortalt meg hva slaks sykdom i det hele jeg har hadde det vært flott :)

takk.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er ganske spesiellt at man må gå på internett for å finne svar på slike spørsmål fordi foreldre/leger gjør alt de kan for å "beskytte" barna sine. Dersom helsepersonell diskuterer din helse uten at du selv er tilstede, bør du revurdere din tillit til vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...