Evil-Duck Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Heisann , når jeg var 7 år gammel fikk jeg diagnosen von Willebrands syndrom som er en bløder sykdom , på den tiden sa selfølgelig legene til meg at det ikke var noe farlig osv , og at alt bare var fryd og gammen , men jeg vet bare at de ville ha foreldrene mine inn på sykehuset for å snakke om meg ( da fikk jeg ikke være med). Og jeg er bare veldig nyskjerig nå, hva i all verden er det denne sykdommen som jeg har i det heletatt går ut på ? Eneste jeg får høre fra foreldrene mine er at jeg vist nok har tynnere boldplater , men det var noe helt annet jeg fikk høre i naturogmiljø timen når læreren ikke var klar over at det satt en med bløder i kasserommet. Så om noen smarte folk her kunne fortalt meg hva slaks sykdom i det hele jeg har hadde det vært flott takk. Endret 5. august 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Von_Willebrands Med andre ord, viss du får et kutt, sår, whatso-ever, så vil det ta mye lengre tid før såret leger seg, eller at det ikke leger seg i hele tatt. er ikke helt sikker, orker ikke å lese på wiki nå. Bed inc Endret 5. august 2007 av Freak627 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Tror ikke det er så fryktelig farlig stadium/effekt/type av sykdomen du har. Siden du ikke blir beskyttet på noen særlig måte. Kevlar klær og hansker og motorsykkelhjelm og Lege som livvakt (eg overdriver ekstremt). Endret 5. august 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg synes det er ganske spesiellt at man må gå på internett for å finne svar på slike spørsmål fordi foreldre/leger gjør alt de kan for å "beskytte" barna sine. Dersom helsepersonell diskuterer din helse uten at du selv er tilstede, bør du revurdere din tillit til vedkommende. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 enig med bluesky, er vel heller den motsatte veien man skal gå for å beskytte, å gjøre barnet klar over sykdommen. Denne sykdommen trenger man da langt ifra å spøre om her, sålenge man har google også men greit å få flere svar på det også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå