Filmvenn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Kom over en nyhet på GTAGaming nå, det ser ut som at spillet nå kommer i begynnelsen av mars, nærmere 8 mars. "Edit: Our sources confirm March 4th, 2008. So we know GTA IV has been delayed until the second quarter of the 2008 fiscal year, but when exactly will we be seeing it on the shelves? Take-Two has apparently been telling retailers March 2008, and going by a typical "GTA released on a Tuesday" assumption, that leaves us with the 4th, 11th, 18th, or 25th. GameStop has posted "pre-release ships March 3rd, 2008" on their GTA IV page, so for now, we're assuming that the final(?) release date for Grand Theft Auto IV is the 4th of March next year. Another random, rather unimportant thing to take notice of. Rockstar has removed the "Coming [Date] text on the "agegate" image on the official GTA IV site." http://www.gtagaming.com/news/comments.php?i=1004 Endret 7. august 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette er vel ikke et rykte? Jeg vil nå si det er harde fakta at GTA IV er utsatt til mars 2008. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men ikke bestemt 4. mars enda. Ikke det at akkurat det burde ha så mye å si da. Mars er mars. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men ikke bestemt 4. mars enda. Ikke det at akkurat det burde ha så mye å si da. Mars er mars. 9223767[/snapback] Hvis det var svar til meg, så nevnte jeg aldri 4. mars. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, netopp. Trådstarter sier 4.Mars og da svarer du at det er harde fakta at release er Mars. Men ikke bestemt 4.mars. Pirke pirke. Nothing to worry'bout. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 det er synd vil spille det nA! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Harde fakta er februar-april. Ikke sagt noe om mars spesifikt. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/fu...y.php?id=124757 While we only got the vague new release date of "Q2 2008" yesterday, Take-Two Interactive Software contacted the corporate offices of major gaming retailers and notified them of a more specific "March 2008" release date. In order for these major gaming retailers to properly adjust their quarterly financial guidance reports, gaming developers realize that they can't give retailers such a vague 3-month span of time for a release date as they did yesterday for the general public. "March 2008" is the best information that we now have. We now have 7-8 months until release. Will it be March 4, 11, 18 or 25? We shall see soon. Men seff, dette er tredjehånds info. (Take2 har sagt noe til retailers som igjen har sagt ting til fansites). Alle som har lekt "fortell-det-videre" leken skjønner hva jeg vil fram til. Kan hende Take2 har sagt "innen mars 2008" eller "tidligst mars 2008". Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Det er så leeeeeenge til Jeg som var så klar for oktober! jaja Karnskje det kommer på bursdagen min? 12mars :!: Endret 11. august 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Surt. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Dessuten, bedre at de blir helt ferdig med spillet enn at de slipper ut noe tåelig bra. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er så leeeeeenge til Jeg som var så klar for oktober! jaja Karnskje det kommer på bursdagen min? 12mars :!: 9254549[/snapback] Får håpe det kommer dagen før, som er min bursdag. For å være ærlig håper eg GTA IV kommer når det kommer, og at R* blir ferdig med spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå