Akrabra Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har nå fått et vision om å spille de gode gamle spilla, desverre sist jeg hadde dem var jeg en liten unge og de fleste gikk nedenom og hjem igjen! noen som vet hvor man kan kjøpe crash bandicoot 2 og 3 ? må helst være et sted som ikke krever kredittkort.. takker for all hjelp Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Leter etter noen jeg også. GT 1 og 2 feks :\ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da jeg så denne tråden gikk jeg til innkjøp av disse. Motor Toon 2 er et herlig spill som bør vekke noen følelser av nostalgi. Crash 2 og 3 fant jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg fant Pandemonium og Crash B på et loppemarked i sommer. Litt longshot og vanskelig for å hjelpe, men hold øyne åpne om du ser et loppis Har Spiderman/Game osv helt sluttet å føre så gamle spill? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Har funnet dem på sider som www.amazon.co.uk , men det store problemet er kreditt kort.. game hadde desverre ikke noe.. men folk må bare poste mer, hvis de vet mer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har du ikke venner eller foreldre du kan gi summen det vil koste deg og så få de til å taste inn sitt visakort.nr når du blir bedt om det? Så lenge du holder deg til kjente sider med erfaringer skal du være trygg på en sikker handel. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har nå fått et vision om å spille de gode gamle spilla, desverre sist jeg hadde dem var jeg en liten unge og de fleste gikk nedenom og hjem igjen! noen som vet hvor man kan kjøpe crash bandicoot 2 og 3 ? må helst være et sted som ikke krever kredittkort.. takker for all hjelp 9210071[/snapback] Hvis du har PS3 kan du laste ned crash bandicoot 2;) koster 40 kr. Gjorde det jeg. Funker som en drøm! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 hehe. vel jeg vil ha de orginalt, jeg er samle freak til tusen.. Har gått til innkjøp av over 50 ps1 og ps2 spill den siste månenden.. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har Crash Bandicoot 2 PSX spill som sikkert kan selges Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har Crash Bandicoot 2 PSX spill som sikkert kan selges 9212024[/snapback] nydelig.. mulig å få kontakt med deg et annet sted? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja ja... kjørte over 200 psx spill på dynga før helgen jeg... Lenke til kommentar
Okawari Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Eb games nært meg hadde Tombi og Crash 3.. Hadde Crash 3 fra før. Men måtte ha Tombi! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ja ja... kjørte over 200 psx spill på dynga før helgen jeg... 9215706[/snapback] noo:( skuff ass.. jaja. har fått alt jeg trengte fra amazon til slutt.. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Road Rash, Final Fatasy XII og Crash Bandicot 1,2 og 3, og alle Tony Hawk 1 og 2 er must til PS1 alle sammen. Synes ikke Gran Turismo 1 er verdt bryet, men toeren er absolutt et godt spill. Tombi var en favoritt helt til jeg fikk ps2 når jeg gikk i første klasse. Men nå koser jeg meg ikke i det hele tatt med dette spillet... Har kanskje 25 PS1 spill hjemme som sitter og støver. Men i god form for all del... Endret 5. august 2007 av OnklCB_94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå