Gå til innhold

Bytte/Kjøpe Apple Portable Power Adapter - 85 Watt

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg MPB, og siden jeg kjøpte den i usa så er det amerikansk kontakt på laderen.

Så jeg gikk inn på apple.no også skulle jeg finne meg en apple lader som passer min Mac. Men så står det at det er 3-4 ukers ventetid på laderen.

Kan dette stemme?

Kan det være mulig at jeg kan få byttet min amerikanske kontakt med en norsk en?

Har fremdeles kvitteringa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips som sparer deg for masse penger er å kjøpe World Travel Kit.

World Travel Adapter Kit inneholder et sett med seks vekselstrømstøpsler som passer til ulike strømuttak i hele verden. Dette settet er perfekt for den reiselystne og kan brukes i de fleste aktuelle land. Apple World Travel Adapter Kit er utviklet for å fungere sammen med (og krever) den hvite, bærbare strømforsyningsenheten som følger med iBook, MacBook Pro og PowerBook G4. Settet kan også brukes sammen med iPod USB Power Adapter og iPod FireWire Power Adapter (selges separat). Støpslene som følger med i World Travel Adapter Kit, kan brukes direkte i strømuttak i Nord-Amerika, Japan, Kina, Storbritannia og Irland, fastlands-Europa, Korea, Australia og Hongkong.
Lenke til kommentar

Ok, hørtes bra ut.

Men vet du om det følger med en adapter som kan kobles til fra en amerikansk kontakt og inn i en som kan kobles til en norsk strøm inngang, og ikke omvendt ?

Kan ringe Apple men spør her først :)

Edit: Kan vel også spør om.

Hva er det som skjer med strømmen når den går igjennom den vekselstrømstøpslen,

og er det bra for MBPen at den skal bli ladet på den måten?

Endret av FooReXZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...