T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Look at the title.. it explains everything Moh: Ab Achievements Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Uff så att det var noen MP achievements der. Liker best SP achievements for spiller man på LIVE så er det enkelte som kun bryr seg om MP achievementsene og jeg syntes det ødelegger en del av moroa. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Var ganske greie achievements. Og greia med at MPachievements er så fælt skjønner jeg ikke, det går fint ann å spille MP uten å bry seg om achievements. Sjøl synes jeg at det bør var rundt 50-50/60-40 fordeling på achievements. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette var greie achievements. Ganske mye lette. Gamertag: Promp13 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 så du la meg til ;P Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Selvsagt, Legger til dem med over 10k i Gamerscore. Pleier ikke å legge til andre som har mindre... Hvis ikke venner/familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå