Gå til innhold

Lagringsmetoder i PS CS3

Anbefalte innlegg

Har åpnet mange forskjellige bilder i CS som tilslutt skal bli til et bilde, noen har jeg begynt å arbeide med andre ikke.

Er det noen måte å lagre alt dette på slik at jeg slipper å lete opp alle jeg ikke har begynt å jobbe på igjen ?

Når jeg prøver å lagre kommer den bare opp med å lagre akkurat det bilde jeg holder på å jobbe med akkurat da. Ingen måte å lagre dette som et prosjekt ?

Sikkert litt knotete forklart dette men, håper noen forstår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje direkte trur eg, men med bruk av Smart objects får du noko liknande. Etter å ha lagra dei ulike delbileta, lager du anten eit nytt som skal verte det ferdige biletet (eller bruker eit av dei eksisterande). I dette biletet vel du File --> Place, og finn dei andre PSD-filene (du må ta eiN om gongen). Etter å ha trykt OK, vil det kome inn i dokumentet. Plasser det på rett stad og trykk enter. Gjenta med dei andre filene.

For å redigere eit delbilete, dobbeltklikk på det vetle ikonet ved miniatyrbiletet til laget i lagpanelet. Då vil den PSD-fila verte opna. Gjer endringane og lagre. Då vil "hovudbiletet" vert. oppdatert.

Om du ikkje heilt forstod det, sjå om det står noko fornuftig i hjelp, eller søk etter tutorials om Smart objects".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...