AsconaB Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har åpnet mange forskjellige bilder i CS som tilslutt skal bli til et bilde, noen har jeg begynt å arbeide med andre ikke. Er det noen måte å lagre alt dette på slik at jeg slipper å lete opp alle jeg ikke har begynt å jobbe på igjen ? Når jeg prøver å lagre kommer den bare opp med å lagre akkurat det bilde jeg holder på å jobbe med akkurat da. Ingen måte å lagre dette som et prosjekt ? Sikkert litt knotete forklart dette men, håper noen forstår. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ikkje direkte trur eg, men med bruk av Smart objects får du noko liknande. Etter å ha lagra dei ulike delbileta, lager du anten eit nytt som skal verte det ferdige biletet (eller bruker eit av dei eksisterande). I dette biletet vel du File --> Place, og finn dei andre PSD-filene (du må ta eiN om gongen). Etter å ha trykt OK, vil det kome inn i dokumentet. Plasser det på rett stad og trykk enter. Gjenta med dei andre filene. For å redigere eit delbilete, dobbeltklikk på det vetle ikonet ved miniatyrbiletet til laget i lagpanelet. Då vil den PSD-fila verte opna. Gjer endringane og lagre. Då vil "hovudbiletet" vert. oppdatert. Om du ikkje heilt forstod det, sjå om det står noko fornuftig i hjelp, eller søk etter tutorials om Smart objects". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå