Amored Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ble så glad da jeg fikk vite at Dynasty Warriors 6 kommer til Xbox 360, at jeg tenkte jeg skulle poste screenshots av spillet. Jeg må si DW6 ser en smule bedre ut enn DW5:Empires. Se, Xiahou Dun har klippet seg :!: Her er en liten video av spillet også. Endret 6. februar 2008 av Amored Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 `Det ser jo sinnsykt rått ut : ) Jeg har en x-box elite.... skal så ha dette spillet! Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nice, håper det blir like store kamper som i N3, men det er kanskje vanskelig siden N3 hadde jo ganske enkel grafikk. Også bra at det kommer til begge konsoller, så blir alle glade. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Tror dette spillet kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nice, men hjernedødt. Akkurat som det skal være! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Nice, men hjernedødt. Akkurat som det skal være! 9271578[/snapback] Det er kinesisk historie Me love it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå