Coffey Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Før jeg begynner, detta er mine meninger Jeg er så forbanna lei Spillmagasinet! Hva er det med at 2/3 av nyhetene der er noe om Xbox 360? Er de sponsa av Microsoft eller noe? Syns nesten de bare kommer med nyheter rundt 360'n jo! Såklart har de litt Wii og Playstation 3 her og da, men... Kanskje det er bare meg.... også, forresten, jeg begynner å bli lei all reklamen der, og på toppen: filmene der funker ikke hos meg EDIT: Har slutta å bruke de ja Go Gamer.no, go! Endret 5. august 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "Spillmagasinet"? Er det gamer.no du mener? Ser jeg på fremsiden til gamer.no nå så er det 50/50 av det meste Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 www.spillmagasinet.no TV2 sitt spillmagasin! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hehe. tror det er forskjellig fra sider til sider, noen anmeldere blir kjent som fan boys osv:) men hvem bryr seg. gamer er best på alt uansett, godt forum og ekstremt gode anmeldelser:) Lenke til kommentar
Kawabonga Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Viss det er så irriterende at det bare er omtale av Xbox360 spill, så ikke les der da. Er vel ikke vanskeligere enn det ;D Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ang Spillmagasinet er jeg enig i at de har mye artikler om MS sine utgivelser, men forsåvidt helt greit så lenge de henger så lenge etter andre nettsider at jeg aldri bruker den. Alle sider må jo få ha sin egen profil og så får det være opp til hver enkelt av oss om vi liker å bruke den;) Endret 5. august 2007 av ttt Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fjernet et utall sytete innlegg om nynorsk på Gamer.no fordi: a) Det er et sidestilt skriftspråk i Norge, og det vil være nynorsk å lese på Gamer.no oss så lenge Øystein Furevik (eller en annen nynorskskribent) jobber her. Dette er ikke et tema oppe til debatt. b) Nynorsk på Gamer.no har ingen verdens ting med trådens utgangspunkt å gjøre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Fjernet et utall sytete innlegg om nynorsk på Gamer.no fordi: a) Det er et sidestilt skriftspråk i Norge, og det vil være nynorsk å lese på Gamer.no oss så lenge Øystein Furevik (eller en annen nynorskskribent) jobber her. Dette er ikke et tema oppe til debatt. b) Nynorsk på Gamer.no har ingen verdens ting med trådens utgangspunkt å gjøre. 9210739[/snapback] Hehe, nei Syns bare nynorsk er digg å lese jeg, legger ikke merke til forskjellen engang lenger Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Men begret renner over når man ser alle umodne som slenger på kommentarer som "først" og " XXX consol suger, consol XXX er mye bedre". Ip-ban før dem spør du meg! =) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 For ikke å snakke om at hver 10. nyhet er reklame for playray... Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Spillmagasinet.. var det ikke der en viss frode jobbet? en viss frode som var gift med noen som jobbet for microsoft norge eller noe? Eller tar jeg feil? Selv om jeg er sikker på at ingen innenfor norsk (spill)presse lar sin journalistiske integritet rokkes av noe. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Før jeg begynner, detta er mine meninger Jeg er så forbanna lei Spillmagasinet! Hva er det med at 2/3 av nyhetene der er noe om Xbox 360? Er de sponsa av Microsoft eller noe? Syns nesten de bare kommer med nyheter rundt 360'n jo! Såklart har de litt Wii og Playstation 3 her og da, men... Kanskje det er bare meg.... også, forresten, jeg begynner å bli lei all reklamen der, og på toppen: filmene der funker ikke hos meg EDIT: Har slutta å bruke de ja Go Gamer.no, go! 9209512[/snapback] Jeg leser ikke Spillmagasinet (holder meg til gamer.no), men at de skriver mest om 360 kan kanskje ha noe med antall spill tilgjengelig til de forskjellige konsollene? Jeg prøver ikke å gjøre dette til en ps3 vs 360 tråd, men det er vel langt flere utgitte og kommende spill til 360 så langt. Dermed mer å skrive om i forhold til 360. Kvantitet lover riktig nok ikke kvalitet. Off topic: Nynorsk er bra, fortsett med det, bare vi slipper å skrive nynorsk i forumet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Før jeg begynner, detta er mine meninger Jeg er så forbanna lei Spillmagasinet! Hva er det med at 2/3 av nyhetene der er noe om Xbox 360? Er de sponsa av Microsoft eller noe? Syns nesten de bare kommer med nyheter rundt 360'n jo! Såklart har de litt Wii og Playstation 3 her og da, men... Kanskje det er bare meg.... også, forresten, jeg begynner å bli lei all reklamen der, og på toppen: filmene der funker ikke hos meg EDIT: Har slutta å bruke de ja Go Gamer.no, go! 9209512[/snapback] Grunnen til at det tippa over for deg var vel at de kom med nyheter om de beste 360 spillene akkurat nå, men da fikk du kanskje ikke med deg at de sa at de skulle komme med nytt til ps3 og wii med en uke mellomrom... Jeg er storfornøyd med siden bortsett fra det at man ikke må ha egen profil for å skrive i kommentarfeltet (sånn at man kan bli banna for å skrive dritt som nesten alle gjør) og det at de ga drømmefall 3. Grunnen til at de kommer med flest 360 nyheter er vel fordi at den maskinen har mest spill på markedet for øyeblikket, det er ikke nødvendig å bli hissig av den grunn. Jeg synes at gamereactor er en mye dårligere side som gir helt forferdelige karakterer til spill som oftest. Grunnen til at du ikke kan se filmer kan være at media player plugin ikke virker på firefox eller operan din eller at mcafee eller norton blokkerer filmer fra å bli vist der. edit: og Frode har flyttet over til gamereactor hvis jeg husker riktig. Endret 6. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Spillmagasinet er kanskje ikke de beste.. Hadde vært kult om de kunne komme på TV igjen! Sånn som det var før. 1 gang i uken med de beste nyhetene og de beste spilla ! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja enig med det. Det var vel hele greia med spillmagasinet, det at det var på tv. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ååh! Husker når spillmagasinet var på TV. Det var tider det Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ja.. dreiv å satt oppe på natta og så på BF 2 matcher lol Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen må sende en epost til Tv2! Få spillmagasinet på TV igjen eller no. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det nytter ikke mye hvis bare én sender e-post til TV2. Jo flere, jo bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå