neadii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei, har noen spørmål til dere som driver med The eXperience. 1. Jeg og 2 kompiser har tenkt oss på The eXperience, og da må vi så klart kjøpe 3 billetter. Om jeg kjøper 3 stk., sitter vi ved siden av hverandre da? 2. Hva er forskjellen på en så kalt gamer-billlett og en vanlig-billett? Og hva er prisforskjellen? 3. Når åpner billettsalget? Får bare at det ikke er mulig å betale hver gang jeg prøver å kjøpe billett. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 1. Hvor du sitter velger du når seatmapet kommer. Da kan dere velge seter ved siden av hverandre. 2. Forskjellen på gamer og vanlig er at gamerbilletten er til et eget område i hallen som er spesielt for de som har lyst til å spille. Det vil dermed være roligere og mer stille der. 3. Hakke peiling. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 OK, så det er ikke noe prisforskjell på gamer og vanlig billett? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bilettsalget er vell åpent og det finner du her Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 QUOTE( http://dispono.no/Payment.asp ) Payment information will be available in a few days. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Payment = betaling. Mener å huske at gamerbillett er litt dyrere. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg fikk ikke mulighet til å velge gamerbillett. Er det noe man velger ved betaling? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Litt over en måned igjen. Nå bør vel betaling komme ut snart. Kanskje det hele bare blir en stor fiasko? Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 ja, begynner å lure litt. kanskje det blir sånn at man betaler når man kommer ditt i døra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg