Soulwax Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Aldri før prøvd meg på noe blogg design (kun webdesing som portfolio og bedrift-sider) så dette var nytt for meg. Prøvde på en ren å pen stil som passer meg perfekt. Håper på litt kritikk på hva som kan forbedres her, for iom at det er min første regner jeg med at jeg har noe å lære når det kommer til blogg-designs. Uansett, her er designet. dA - for de som vil kommentere der Endret 4. august 2007 av gåte Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg liker det jeg ser. Synes det var fint. Liker godt fargekombinasjonen din, og synes hele siden er bra Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Takk for god respons. Noen som vet hva som må til ca for å kode noe slikt til et bloggsystem? Frista faktisk litt nå å starte Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ser ut som om Wordpress hadde passet godt her, men det blir litt vanskeligere å kode kontra å bare slenge inn cutenews. Er greit å kode for wordpress om du ser litt på hvordan andre tema er bygd opp. Foreslår at du flytter innholdet (blogpostene) litt til høyre, slik at de står på linje med teksten i headeren. Kanskje flytte sidebaren litt til venstre óg? Større font er iallefall et must. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kjempe fine farger og god logo. Gjør teksten større, flytt/eller gjør selve blogginnlegga bredere så de går helt mot kanten. Og jeg har ikke noe for den teksten i headeren desverre Ellers så tar det ikke lange tiden nei. Vil maks ta en halvtime. Lykke til Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Oppdatert Er vel fortsatt noe småfeil, men prøvde å gjøre som dere sa i de meste opprettingene. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ikke ta det ille opp, men jeg tror det er bedre at du hører det nå enn senere. - ALT for stor header. - Veldig klassisk "dårlig design" å la headeren være et stort bilde som ikke knyttes sammen med resten av designet. - Hater blur-effekten på halve headeren. Finn på noe annet. - Ujevn og rotete layout. - Mangler fullstendig faste marger og elementer som er posisjonert riktig i forhold til hverandre. - Alt for mye whitespace rundt omkring, designet virker veldig "løst" på grunn av det. - Hater menyen. Fargene skjærer veldig i designet, og trekker oppmerksomheten vekk fra innholdet. - Føler at designet ikke har noe som holder det sammen. Sånn det ser ut nå, så er det på en måte header for seg selv, innhold for seg selv og meny for seg selv. Hvis du er helt fersk i webdesign, så er det et helt ålreit design. Men hvis du ønsker å bli en flink designer, bør du ta til deg kommentarene ovenfor, og kikke på hvordan profesjonelle designere lager et design. Du vil med en gang se at jeg har et poeng i mye av det jeg påpeker. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Lokaltog: Selv om dårlig kritikk ikke er hyggelig, er det alltid mye mer lærerrikt enn "den var nice" og "kule farger". Tar dette til meg, og skal nok få til noe mer proffosjonelt design etter hvert. Som sagt er dette mitt første blogg-design, så jeg ventet vel egentlig noe hard kritikk fra en eller annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå