Gå til innhold

N95 Fastmontert handsfree i ford

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg med et lite problem. Har Nokia N95 (meget fornayd) og Ford Focus 2007 mod m/ sony radio med telefonsystem, Bluetooth og stemmestyring. Problemet er at jeg ikke får ringt fra stereoen via telefonen. Har parret dem og alt virker normalt, men når samtaler skal settes opp så funker det bare ikke. Samme når noen ringer inn. Telefonen ringer, men stereoen er død. Har en Qtek S100 og en SE K800i som dette fungere helt fint med, så det er ikke noe galt med stereoen. Har siste firmware på tlf. (12.0.013). HELP! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se vedlagt PDF. Utfra denne liste er det mange Nokia telefoner som ikke virker og i liste er det kun N73 som er anbefalt. Har selv Ford Focus med Blutooth og N70. Dette virker men lydkvalitet er ikke bra. Vurderer nå Nokia E65, men er litt usikker på om den vil virke. Denne kjører Bluetooth V 1.2.

Håper noen kan hjelpe meg med et lite problem. Har Nokia N95 (meget fornayd) og Ford Focus 2007 mod m/ sony radio med telefonsystem, Bluetooth og stemmestyring. Problemet er at jeg ikke får ringt fra stereoen via telefonen. Har parret dem og alt virker normalt, men når samtaler skal settes opp så funker det bare ikke. Samme når noen ringer inn. Telefonen ringer, men stereoen er død. Har en Qtek S100 og en SE K800i som dette fungere helt fint med, så det er ikke noe galt med stereoen. Har siste firmware på tlf. (12.0.013). HELP! :cry:

9209323[/snapback]

Telefonkompabilitet_Ford_Bluetooth.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...