Zealo Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Lurte bare på om noen tenkte og selge et ATi Radeon 8500 ? Er også interessert i GeForce 3 og GeForce 3 Ti500 ! Grunnen til at jeg legger her er at jge håper på å få RASK respons, da det tar LAAAAANG tid før man får svar på http://www.bruktmarked.no og slikt ! Bare skriv om det er noen som har ! Takker for eventuelle svar som kan føre til et kjøp for meg. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 jeg tror ikke noen er villige til å selge det kortet nei..... det er bare best og er vært pengene.... ingen kommer til å selge det.... hvorfor ikke bare kjøpe ett nytt kort? godt nyttår Lenke til kommentar
labri Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 jeg fulgte en link her på forumet til et dansk nettsted. Det stod det noe skummelt om Radeon8500. Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg spørr ikke etter folk som ikke vil selge eller noe anna krappy skit ! Det jeg spørr etter er FOLK SOM VIL selge ! Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg har et ATI Radeon 8500 kort for mye, som jeg godt kan selge hvis noen er interessert. Men da skal jeg ha minst 3000,- for det for å ikke tape penger, hvis ikke sender jeg det i retur. Mail meg hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 23:42, BlackAdder skrev:Jeg har et ATI Radeon 8500 kort for mye, som jeg godt kan selge hvis noen er interessert. Men da skal jeg ha minst 3000,- for det for å ikke tape penger, hvis ikke sender jeg det i retur. Mail meg hvis noen er interessert. Ha ha ha ha!!!! Da ville jeg heller ha kjøpt det hos http://www.databutikken.com/no/ for kr 2354.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå