Gå til innhold

Neste generasjons kabinetter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dell har også samme prinsippet når det gjelder åpning av kabinettet, man splitter det i to. Utformingen er dog anderledes.

Det som er litt spesielt med dette kabinettet er at de benytter mer naturlig

gjennomstrøming enn det som er vanlig. Kald luft inn i bunnen, varm luft ut på toppen.

Apple lagde i sin tid en cube som vel var vifteløs basert på naturlig luftgjennomstrøming. Den ble dessverre aldri noen suksess.

Lenke til kommentar

Har alltid PC'n til høyre for meg, så kabler ut der er genialt. Har alltid irritert meg over at standardkabinetter åpner mot høyre (der jeg har veggen til arbeidsbordet - på denne kan jeg sette meg bak å legge hk på gulvet i et håndgrep - genialt. Eller ha den ved siden av monitoren. Der passer i allefall ikke mitt nåværende bigtower.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

denne på lan ?

aldri

for vanskelig å få med seg overalt, uheldigvis..

for noen er sikkert dette en god løsning, for meg som foretrekker å ha pcen på stående på gulvet tviler jeg på at det ville blitt en ergonomisk løsning.

Lenke til kommentar
Apple lagde i sin tid en cube som vel var vifteløs basert på naturlig luftgjennomstrøming. Den ble dessverre aldri noen suksess.

Skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi kabinettene fikk lite pene sprekker i plastikken etter kort tid.. Man får man man betaler for liksom. Merkelig at de ikke fant ut dette FØR de pøste ut den serien. Jeg har sett noen bilder, og det så prima stygt ut med alle sprekkene i toppen av kuben. Tror det har med kjølingen og temperaturvariasjon å gjøre, er ikke sikker.

Det var en flopp uansett. Synd, men sant. De var jo gørrlekre i design.

Lenke til kommentar

Skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi kabinettene fikk lite pene sprekker i plastikken etter kort tid..

Mulig dette er noe av grunnen til at den floppet, men tror vel pris/ytelse var like mye av problemet. Spesielt da den ble lansert samtidig som nye Towermaskiner med bedre specs/pris/muligheter for oppgradering.

Men, savner den jeg... :(

images%5Cmaca.jpg

Lenke til kommentar

Når jeg leser posten min nå, virket jeg passe sur da jeg skrev det.. hehe :) Skjønner ikke helt hvorfor jeg skrev at man får hva man betaler for. Skylder på forkjølelsen som river i meg..

Annyway, vi får håpe noe lignende, men også vel fungerende løsning vil bli å se etterhvert. Det var jo absolutt en spennende og nyskapende design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...