Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spraye Hjelm svart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kjemiske kombinasjonen av maling på hjelmen kan gjøre den mer sprø og dermed ikke beskytte like bra. Isteden for å absorbere ett støt så vil den heller bare sprekke.

Var ihvertfall ikke anbefalt i min tid. Hvis det finnes noe spesial maling som skal brukes til sånt så prat med de som selger hjelmer, det burde jo være noe de selger også.

Hmmm..er det ekko her inne?

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Men skaden har jo alt skjedd, da limet i klistemerkene har ødelagt lagene.

jeg hadde kjøpt meg ny hjelm, disse er billige alikvel, for hva du får.

9209541[/snapback]

Så du mener at hjelmer som Nolan og lignende, kommer fra butikk ødelagt, iom at designet på de er klistremerker? Virker nå litt rart spør du meg, at godkjente hjelmer er ødelagte..

Lenke til kommentar

9209541[/snapback]

Så du mener at hjelmer som Nolan og lignende, kommer fra butikk ødelagt, iom at designet på de er klistremerker? Virker nå litt rart spør du meg, at godkjente hjelmer er ødelagte..

9211477[/snapback]

du vet , det finnest klistermerker som er spesial laget for hjelmer med et lim som ikke blander seg i hjelmen , og det er sanne klistermerker produsenten selfølgelig bruker

Lenke til kommentar

9209541[/snapback]

9211477[/snapback]

Nå gikk jo vel og merke jeg utifra at trådstarter har selv satt på klistemerker etter eget ønske, og ikke klistemerker som satt på hjelmen fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Det er nok en mulighet å gjøre dette, da mange har "custom helmets", altså lakkerte hjelmer. Problemet er vel heller hvordan du skal gjøre det og hvilken lakk/maling du skal bruke.

9219363[/snapback]

gå på lidl! der har de ofte mc hjelmer på tilbud

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...