Sam Fisher Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har selfølgelig en XboX kjøpte den dagen etter komfen, 29. april 2002... 8) Har spillene Amped, Halo, THPS 3, Rallisport Challenge, NFSHP2 og mitt høyst elskede Splinter Cell! Lenke til kommentar
Tekanne Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Fikk xbox til jul jeg, nå har jeg; Amped Halo Splinter Cell Rallisport Tony Hawk 3 Nightcaster Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har Xbox. Og så har jeg en PS2 også. Kjøpte Xbox for noen dager siden, har bare kjøpt meg Splinter Cell og Morrowind. To must-have spill i min mening . Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Stolt eier her også..... Rallisport Challenge Hunter : The Reckoning Splinter Cell Halo DOA3 Wreckless 007 : Agent Under Fire Timesplitters 2 Max Payne Hitman 2 Ghost Recon Blood Wake :oops: Deadly Skies :oops: Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Xbox sier du? Seff. Halo Amped Timesplitters 2 THPS2x Xgames snowboarding 2002 :oops: Lenke til kommentar
kim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 <- xbox Jeg har JSRF og Sega GT for tiden.. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 XBOX her... Og JSRF, Sega GT2002, Splinter Cell og Deathrow Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Å herregud. At det er mulig. Hvem i i all verden bryr seg om hvem som har xbox? Tror hardware.no som hoster dette forumet, burde begynne å vurdere brukerne. Ikke for å være negativ, men slike poster er så totalt unødvendige. Det kommer hvertfall et par i uken, som har så og si det samme innholdet. Dersom de ikke har samme temaet, så har de hvertfall samme grad av idiotet. En bønn ifra meg til dere "ny-reggete-brukere-som-vil-ha-mange-replay's-på-postene-deres", SLUTT. Edit: typos. Ærlig talt så er det vel plass til denne typen tråder på forumet også. Hvis man ikke liker det, så kan man jo la være å svare. Problemet er når det blir alt for mange like tråder. Savner litt moderasjon. Lenke til kommentar
brutter Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ny Xbox her i gården... Etter intens tautrekking med PS2 gikk box'en av med seieren.. Har JSRF, Sega GT2002 og NFSHP2... Venter på Tiger Woods 2003 i posten... Splinter Cell blir det vel også etter hvert tenker jeg... ellers så kommer vel MSG Substance snart, gjør det ikke? Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Sikkert interessant for noen: Jeg har Xbox, ja. Med disse spillene: Mechassault Morrowind Halo Hitman 2 The Thing (Møkkaspill-deluxo!) Unreal Championship Splinter Cell (genialt..) Jeg har forøvrig også: Playstation 2 Gamecube Nintendo Entertainment System Sega Megadrive Sega Dreamcast Sega MegaCD Sega Mastersystem Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Yup hos meg lukter det XBOX Er super fornøyd med den, vurderte ingen andre konsoller under det ønsket (fikk til jul) Lenke til kommentar
Fro Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja, er en heldig eier av Xbox... Siden 14. Mars. Halo er nok spillt i en 500 timer eller no Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 :x :o :-? 8) :x :oops: :wink: :google: en stolt eier! Lenke til kommentar
Everton Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Eg har xbox!! fabelaktig maskin!! :smile: Spel: 007: agent under fire :-? Fifa 2003 Rallisport challenge :smile: CM 02/03 8) Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er som mange andre her en stolt eier av Xbox som jeg var med å kjøpe før jul. Den fineste julegaven jeg har fått på lenge Spill jeg har Xbox min nå er: Rallisport Challenge Halo Splinter Cell Tony Hawk 4 Fifa 2003 Ghost Recon Spill jeg har solgt til Xbox: Project Gotham Racing ISS2 Unreal Championship DOA3 Ellers blir jeg snart en heldig eier av Xbox Live 8) Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jepp Har hatt XBOX siden sommeren nå og jeg var ikke i tvil da jeg kjøpte den! XBOX har rikelig nok med spill til meg selvom det er enkelte spill jeg har utrolig lyst på til de to andre konsollene HALO RALLISPORT DOA3 JSRF Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 fikk en x-box i dag (byttet mot motorola t720), uten spill eller noenting. egentlig ikke et problem, siden jeg ikke har TV ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå