Duckhunter Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jepp, xbox her med spilla: Halo DoA3 Splinter Cell Quantum Redshift Project Gotham Racing Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 yes, Xbox her for alle penga. Kjøpt 18 spill foreløpig. De 3 neste spillene som kommer i løpet av februar som jeg skal ha er DoA: Ex, Apex, Rainbow Six: Raven Shield. Pluss Xbox Live når det kommer. I alt ca 24 spill som er i produksjon som jeg er keen på. Lenke til kommentar
The Lama Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er en stolt eier av xbox. Har Halo , Railsport Challenge , Dead or Alive 3:( og Splinter Celle :D :D Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 har bare spillene som fulgte med, JSRF som jeg hater, og Sega GT 2003 som er drittbra men står fast . skal kansje få ti halo selv om jeg er lei av det. noen anbefalelser? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kjøpte min Xbox i mars i fjor Har DOA3, HALO, Sega GT, Turok, Star Wars: Jedi Starfighter og Conlflict: Desert Storm Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har xbox med: Colin Mcrae 3 Crazy Taxi 3 Halo Timesplitters 2 Oddworld Dark summit DOA 3 Lenke til kommentar
geirknutsen Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 kjøpte xbox og er en fornøyd eier. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg er en stolt eier av xbox og xbox live 8) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 *rekker opp hånda* Kjøpte den 25 April-02. Spill: Halo DOA3 Azurik Splinter Cell. NBA Inside Drive 2002. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har 2 stk og forløpig disse spilla: Halo RalliSport Challenge Project Gotham Racing Amped Wreckless Splinter Cell JSRF Sega GT 2002 Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Til dennis88. kostet det noe for x-box live i mnd eller i året . jeg bare lurte jeg har hørt så masse forskjelig. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har: SNES Nintendo 64 PS 2 XBOX! Til Xbox'en skal jeg snart sette inn modchip og gjøre diverse andre ting..¨ Stikkord: casemod... Lenke til kommentar
solz Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Å herregud. At det er mulig. Hvem i i all verden bryr seg om hvem som har xbox? Tror hardware.no som hoster dette forumet, burde begynne å vurdere brukerne. Ikke for å være negativ, men slike poster er så totalt unødvendige. Det kommer hvertfall et par i uken, som har så og si det samme innholdet. Dersom de ikke har samme temaet, så har de hvertfall samme grad av idiotet. En bønn ifra meg til dere "ny-reggete-brukere-som-vil-ha-mange-replay's-på-postene-deres", SLUTT. Edit: typos. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Å herregud. At det er mulig. Hvem i i all verden bryr seg om hvem som har xbox? Tror hardware.no som hoster dette forumet, burde begynne å vurdere brukerne. Ikke for å være negativ, men slike poster er så totalt unødvendige. Det kommer hvertfall et par i uken, som har så og si det samme innholdet. Dersom de ikke har samme temaet, så har de hvertfall samme grad av idiotet. En bønn ifra meg til dere "ny-reggete-brukere-som-vil-ha-mange-replay's-på-postene-deres", SLUTT. Edit: typos. Jeg synest du er ganske ny selv jeg da med dine 9 inlegg... Lenke til kommentar
solz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det har jeg ikke sagt noe imot heller. Men saken er at jeg ikke poster sånne topicer som jeg _vet_ at det kommer masse replay's på. Dersom du sjekker litt nærmere, så ser du at jeg ikke har startet en eneste topic. Se f.eks på gamerman. Han er et prakteksempel på dette. Regget seg 27. desember og har allerede 69 poster. Noe som nesten blir 3.5 poster hver dag. Kanskje ikke bra å gå til angrep på enkel personer, men jeg har følgt endel med i forumet og har så og si lest alle postene som har blitt lagt til. Det er stygge trender på gang. Meget stygge. Edit: La til noe. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har x-box jeg og... Med: Sega GT, JSRF, DOA3 og Buffy... Rallisport er på vei i posten. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Gjør oss heller en tjeneste og slett deg selv solz, da blir forumet mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå