Gå til innhold

Intervju med Kaz om GT5: Prologue, Home, PSN.


Mala

Anbefalte innlegg

 

While the game is called “Grand Turisimo Prologue” it will be less like an arcade mode but closer to a simplified version of “Grand Turismo Mode” in the other GT games; making money, buying cars, etc.

 

It will be a Grand Turismo “World”. In the final version they would like to have people be able to walk around a town and look at cars. They will creating each detail of the city as well as the car. Other then Tokyo they will have scenic views like natural environments as well.

 

GT:Prologue will have 40 cars and 4 race tracks (8 different configurations). Including tracks not seen before.

 

Cockpit view will be available. If you are using the steering wheel you can look around in the cockpit using the d-pad. For instance, it the Ferrari F430 you can appreciate the shine off the carbon fiber and the quality of the black leather seats. You can tell the quality difference in the leather of the Ferrari versus other cars.

 

In Gran Turismo 5 you will be able to fully customize the interior.

Kilde.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra med litt konkret info, men historien viser at man bør være noe kritisk når GT-utviklerne sier ting som 'would like to have', 'maybe in the future', 'will be added later' osv.

 

Og 'customize the interior' må da være noe av det mest unødvendige å benytte utviklingsressurser på.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Ja, hva med å bruke resursser på skademodellering. Det er nettopp DET som savnes i GT-serien. Cockpitview derimot er godt å høre at de skal ha med. Håper virkelig dette blir noe av, og at vi ikke får høre rett før lansering at det desverre tok for lang tid og bla bla bla.

 

Håper Prologue kommer snart. Jeg vil gjerne ha forretten min snart, slik at jeg har noe å glede meg med frem til jeg får hovedretten :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er skademodeller så viktig i GT? Dere skal da kjøre på veien, og ikke på andre eller annet :roll: Eller fordi det skal være så realistisk som mulig?

 

Burnout: Paradise er et spill hvor skademodellering er ytterst viktig og essensielt. Ikke GT imo. Uansett, jeg hadde ikke blitt lei meg om GT hadde fått skademodellering.

Lenke til kommentar

virker fett syns nå jeg.. skjønner heller ikke peset med skademodeller og tror ikke utviklerne er så bekymret for om de utelukker det. de kommer alikevel til å selge like mye, det vet de. har såpass stor fan base.. å har aldri følt at det har vært trengt i gt spilla, men det er smak sak!

Lenke til kommentar
Hvorfor er skademodeller så viktig i GT?

9210028[/snapback]

Skademodeller er viktig fordi folk da må kjøre 'som på ordentlig' og ikke bulke seg frem i feltet for å vinne eller å spekulere i å kræsje i gjerdet i høy fart i en sving fordi det er raskere enn å bremse ned og ta svingen mens man holder seg på veien.

 

Men det er jo bare et spill og har lite med realisme å gjøre, så mange foretrekker vel at man kan 'krige' med de andre istedet for å ha et litt mer realistisk kjøremønster i et løp.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Hvorfor er skademodeller så viktig i GT? Dere skal da kjøre på veien, og ikke på andre eller annet :roll: Eller fordi det skal være så realistisk som mulig?

 

Burnout: Paradise er et spill hvor skademodellering er ytterst viktig og essensielt. Ikke GT imo. Uansett, jeg hadde ikke blitt lei meg om GT hadde fått skademodellering.

9210028[/snapback]

Syns heller ikke det er viktig sånn sett, men det vil ødelegge online-delen totalt at vi ikke har skademodeller. Shitkids kommer i 300 inn i rævva di før siste sving. Ser det for meg, og kan ikke si jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Syns heller ikke det er viktig sånn sett, men det vil ødelegge online-delen totalt at vi ikke har skademodeller.

9210080[/snapback]

Nettopp - siden GT-serien hittil ikke har hatt online-play så har det ikke vært noe stort problem. Men det vil sannsynligvis bli det.

Lenke til kommentar
Syns heller ikke det er viktig sånn sett, men det vil ødelegge online-delen totalt at vi ikke har skademodeller.

9210080[/snapback]

Nettopp - siden GT-serien hittil ikke har hatt online-play så har det ikke vært noe stort problem. Men det vil sannsynligvis bli det.

9210119[/snapback]

 

De journalistene som fikk prøve multiplayerdelen på GT4 skrøt veldig over den delen.

Uheldigvis så ble det kuttet fra spillet fordi utviklerene ikke var fornøyd, så jeg er rimelig sikker på at Polyphony ikke gir ut noe som ikke fønker.

 

Tror det er skade-modeller på alle racing-bilene da, så dersom det skulle bli problem så kan du jo alltid velge racing-løp online. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...