Svennien Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hadde også dette problemet for lenge siden, søkte etter feilen på google, lastet ned noe, så funka det Gi meg alt som står i ruta som kommer opp så kan jeg se om jeg finner det.. 9214618[/snapback] vist du hadde samme problem, hvordan kom du på internett? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Prøvde. men vet ikke hva jeg skal gjøre med fila jeg lasta ned... 9215095[/snapback] " Download exefix_xp.com utility and save to Desktop. Double-click the file to run it. " Du er _nesten_ der.... Du har lastet ned fila, ikke sant ? Da dobbelklikker du på den for å kjøre den Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 og når jeg dobbelklikker på den komme det opp samme feilmeldinger som når jeg evt. klikke på msn Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hadde mer en 1 pc da... Du trenger ikke formatere! Jeg fikk det til uten.. Det høres ut som akkurat det samme problemet. Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 ok, feilmeldingen står i første posten Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ja ok... Viruset har tydeligvis fjernet både EXE og COM associationen... Hadde noen tanker om at du kunne brukt et script eller noe (.vbs / .js) for å skrive riktig info til registerte, eller reg.exe via en bat fil.. Men, disse krever jo host-programmer (wscript.exe og reg.exe), så da blir jo de nyttesløse Men googler litt, skal si om jeg finner noe brukbart edit: http://www.dougknox.com/xp/fileassoc/xp_com_fix.zip http://www.dougknox.com/xp/fileassoc/xp_exe_fix.zip Prøv de to (TRODDE de krevde regedt32.exe / regedit.exe for å funke, men mulig jeg tar feil... edit: Forresten... Den exe fixen som ble nevnt tidligere, den .com fila.. Du kan rename den til .scr og prøve Endret 5. august 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis han hadde formatert og re-installert etter et par-tre timers feilsøking hadde han vært oppe å kjøre igjen for lenge siden. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Men da hadde han ikke lært noe til neste gang Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nja, jeg kan ikke akkurat søke etter det du sa i første post, kom det ikke opp, feks error #212 ?? Uansett, jeg fikk høre at det ikke var virus som hadde gjort det, det var noe som skjedde med windows en gang av og til, veldig liten sjanse. Du må legge inn exe og de filene som mangler for at det skal virke. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det utroligste kan jo skje i windows :!: Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Svennien: Du kan lese denne posten, her er link til en fix for problemet. Ser den fixen har hjulpet endel andre, du kan jo teste den? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 takk for svarene... får prøve det sokm har kommet fram i de siste,,, Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Alle filene jeg laster ned, hva skal jeg meddem? kan jo åpenbart ikke åpne dem. Skal jeg plasere de enn plass?? hvor?:S Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 noen som har noe å kommme med? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Nja, jeg kan ikke akkurat søke etter det du sa i første post, kom det ikke opp, feks error #212 ?? Uansett, jeg fikk høre at det ikke var virus som hadde gjort det, det var noe som skjedde med windows en gang av og til, veldig liten sjanse. Du må legge inn exe og de filene som mangler for at det skal virke. 9215582[/snapback] så du skal altså putte de filene jeg lasta ned enn plass? men hvor?:S Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Tok et kjappt søk på Google, denne kan kanskje brukes? http://home.earthlink.net/~rmbox/Reticulated/Only_IE.html Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det.. Endret 7. august 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Tok et kjappt søk på Google, denne kan kanskje brukes? http://home.earthlink.net/~rmbox/Reticulated/Only_IE.html Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det.. 9226581[/snapback] får prøve:D Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) nope.... filen har "ikke" logo... så hvordan jeg skal bruke de er ett mysterium, men siden var ikke for XP vell? i readme står det at jeg skall dobbeltklikke å instalere noe, men det går ikke... Endret 7. august 2007 av Svennien Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Legger ut ett bilde av feilmeldingen, Rød ring rundt filene jeg har lastet ned som har kommet fram i denne posten... Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 kan dette hjelpe meg noe? http://users.pandora.be/michel.beyens/vir/...ebla_B_worm.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå