Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB-port er ikke 2.0 lenger?

Anbefalte innlegg

Hei, for noen måneder siden oppgraderte jeg fra Windows 2000 til Windows XP (noe som kanskje var på tide) :)

Men når jeg kobler til iPoden min kommer det opp at porten ikke er USB 2.0, selv om det står på et klistremerke at den er USB 2.0. Denne var 2.0 før jeg innstaleret Windows XP.

Hva kan være galt? iPoden kommer også opp som en harddisk, noe den heller ikke gjorde før...

Jeg har innstalert på nytt en cd som fulgte med da jeg kjøpte pcen som heter USB Digital Memory Card Reader/Writer, det står på at den er for win 98 og 2000, men det funket å innstalere det. Men dette løste ikke problemet?

Noen idéer?

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men valgte her ettersom jeg ikke har den fjerneste anelse av hva årsaken er. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har funnet ut at jeg har MSI-hovedkort. Men hvilken driver skal jeg laste ned for å fikse USB-greia?

9208799[/snapback]

www.msi.com.tw Finn fram ditt hovedkort, trykk på linken for å laste ned drivere, last ned driver. Om du er usikker så bvare sleng over navnet på hk så skal jeg finne linken for deg (Det burde stå på kvitteringen)

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg sjekke om jeg har SP2?

EDIT: Micke jeg gir deg navn på hovedkortet i morgen ettermiddag, må finne kvitering.

Legger meg nå.

9208955[/snapback]

Jeg venter i spenning :p Jeg skal ut og reise, så du får nok ikke svar før mandag.

Kjør windows update (update.microsoft.com) og last ned alle de nyeste oppdateringene. Det kanskje fungerer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...