Gå til innhold

Den store Dell XPS 1730 tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8800GTX er produsert på 90nm (G80-brikken). Det er planlagt en G81-brikke som egentlig bare er en G80-brikke produsert på 80nm, som vil brukes i skjermkort under navnet 8900GTX.

Det spekuleres også i om nVidia tenker å droppe G81-brikken til fordel for G90-brikken, som vil bli nVidias første toppmodell produsert på 65nm (8600 produseres på 65 nm) og solgt under navnet 9800GTX, for å beholde ytelsestronen nå som ATI har varslet en 65nm versjon av R600 (HD 2900 XT, 90nm).

Endret av ventle
Lenke til kommentar
8800GTX er produsert på 90nm (G80-brikken). Det er planlagt en G81-brikke som egentlig bare er en G80-brikke produsert på 80nm, som vil brukes i skjermkort under navnet 8900GTX.

Det spekuleres også i om nVidia tenker å droppe G81-brikken til fordel for G90-brikken, som vil bli nVidias første toppmodell produsert på 65nm (8600 produseres på 65 nm) og solgt under navnet 9800GTX, for å beholde ytelsestronen nå som ATI har varslet en 65nm versjon av R600 (HD 2900 XT, 90nm).

9421824[/snapback]

ventle har helt rett, My bad

Lenke til kommentar
Spennende nyhet dette her. :) Fint design, sikkert et monstrum av en maskin.

Irriterer meg litt over at jeg sitter på den gamle versjonen nå. :p

9433422[/snapback]

Smaken er som baken.. jeg likte ikke designet

9434195[/snapback]

- Enig i det der, jeg syns designet i forhold til 1710 er grusomt.

Men den er ett monster utenlike, uansett om man får 8800GO eller 8700M SLI så vil denne være det råeste man får i norge.

Lenke til kommentar

Mulig eller Xtremenotebooks, men jeg har ikke trua på SLI 8800 kort i en laptop på en god stund. Varmen er problemet å siden Nvidia har sliti en god stundmed 8800 alene, så trur jeg det blir vanskelig for tredjeparts utviklere av laptopper å få til dette.

men om det kommer? det her helt sikkert, handler bare om hvor mye vits det er. Som ventle sier at Nvidia jobber med en ny brikke og den er på 65 nm nivå .

Lenke til kommentar

Fikk en kort tilbakemelding fra Dell om tilkoblingsmuligheter til XPS M1730:

Inkludert med Dell™ XPS™ M1730 følger et sett av adaptere og kabler som tillater tilkoblinger til ulike eksterne multimedia enheter. Disse inkluderer:

DVI til VGA adapter

DVI til VGA dongle

DVI til HDMI cable

S-video til komponent dongle

Alle disse delene følger sammen med i systemet og dekkes av garantien til datamaskinen.

Fant også litt informasjon om Ageia PhysX™ kontrolleren. Den skal ha nøyaktig lik ytelse som den for stasjonære datamaskiner. Det blir jo litt interessant å se den samarbeide med 8700M i SLI. Tror Benchmark-score can se ut til å bli highest ever for en bærbar/slepbar! :w00t:

Men faen, så stygg design. Er helt enige. Hva i hel_ _ _ _ tenkte designerne av denne maskinen?

Endret av nighdark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...