Gå til innhold

Den store Dell XPS 1730 tråden.

Anbefalte innlegg

Ja, mener den var på litt over 11 000. Kan teste igjen. Ikke oppgradert noe BIOS eller noe. Fortsatt strålende fornøyd!

Samme her, virkelig en bra maskin, men varm blir den. Er også litt usikker på hvor godt jeg liker denne fake carbon looken eller hva jeg skal kalle det, men ytelsen er virkelig bra. Dessverre ferdig med COD4 nå, nedtur, men kjøper Gears of War i morgen. Håper det kan gi GPU`ene litt mer utfordring :)

Spill crysis da hvis du vil ha utfordring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, mener den var på litt over 11 000. Kan teste igjen. Ikke oppgradert noe BIOS eller noe. Fortsatt strålende fornøyd!

Samme her, virkelig en bra maskin, men varm blir den. Er også litt usikker på hvor godt jeg liker denne fake carbon looken eller hva jeg skal kalle det, men ytelsen er virkelig bra. Dessverre ferdig med COD4 nå, nedtur, men kjøper Gears of War i morgen. Håper det kan gi GPU`ene litt mer utfordring :)

Spill crysis da hvis du vil ha utfordring

Jeg vil ha et bra spill også, Crysis er bare teit selv om grafikken er fin.

Lenke til kommentar

Crysis er artig mener nå jeg. Jeg har selv vært stuck i WoW noen "timer" Ikke det at det utnytter pcen, men duverden hvordan grafikken er på full oppløsning med alt på high!Forige Pc måtte jeg ha alt på Low og 800x600.

Også utrolig artig å ha den innfelte LCD'n som forteller deg om alt mulig i spillet.

Forslag til spill som er artige og krever litt av XPS'n?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en Dell xps m1730.

Dessverre har jeg et problem, hver gang jeg plugger ut strømkablen dropper fps'en i spill noe sykt, fra 60+ til under 25. har skjekket litt rundt men finner ingen løsning. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått problemer...

Det står at en disk i RAID 0-volum feiler og at jeg må kopiere data..

Når har jeg aldri brukt RAID før, så vet ikke helt hvordan dette virker? Har 2 x 200gb disker og alt "virker" normalt.. Hjelp?

Feilmeldingen kommer på oppstart der den ene disken viser rødt og det står error occured. den andre er i "taskmanager" der det står Raid 0-volum feiler.

Hva er galt? Håper ikke jeg må sende inn for å bytte disker ol :(

Endret av Phantom3D
Lenke til kommentar
Nå har jeg fått problemer...

Det står at en disk i RAID 0-volum feiler og at jeg må kopiere data..

Når har jeg aldri brukt RAID før, så vet ikke helt hvordan dette virker? Har 2 x 200gb disker og alt "virker" normalt.. Hjelp?

Feilmeldingen kommer på oppstart der den ene disken viser rødt og det står error occured. den andre er i "taskmanager" der det står Raid 0-volum feiler.

Hva er galt? Håper ikke jeg må sende inn for å bytte disker ol :(

Skriker diskybytte det der. Skuffende med tanke på forventet kvalitet.

Lenke til kommentar

Njaa.. ikke helt sikker på det. Som sagt fungerer pcen helt som normalt.

Nå tok jeg å fjærna "feilmeldingen" fra taskbaren "Sett disk som normal" Og nå kommer det ingen feilmeldinger..

Kjørte også en windows-diskrep og den fant 3 feil som den reparerte fort. Så håper det fungerer bra nå.. "spent"

Lenke til kommentar
Njaa.. ikke helt sikker på det. Som sagt fungerer pcen helt som normalt.

Nå tok jeg å fjærna "feilmeldingen" fra taskbaren "Sett disk som normal" Og nå kommer det ingen feilmeldinger..

Kjørte også en windows-diskrep og den fant 3 feil som den reparerte fort. Så håper det fungerer bra nå.. "spent"

Personlig hadde jeg nok latt Dell overbevise meg litt mer tror jeg, men jeg valgte jo bare en pinglete ett års garanti :)

Lenke til kommentar
Hei jeg lurer på om det er en effektiv å skjekke på om SLI er aktivert på min dell xps?

Det står i control panelet med, men har lest at det er noen bugs med sli enabling i vista. Finnes det er prog som kan bekrefte at sli er aktivert?

Høyreklikk på skrivebord, Nvidia kontrollpanel,angi SLI = det funker, aldri hørt om noe annet. Aldri opplevd noe annet selv heller. Og i spill ser du det kjapt.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg leter etter en super driver for 8800m gtx sli, gjelder selvfølgelig en dell m1730

Har googla rundt men det finnes jo dusinvis av forskjellige drivere, noen her som har noen tips?

Jeg sliter selv, 167.55 som Dell har er egentlig den beste mtp 3Dmark06 score. 174.31 anbefales ihvertfall og også 174.74.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...