Gå til innhold

Den store Dell XPS 1730 tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er vel å forvente med 2,4Ghz prossesoren det. Etter litt søking på nett fant jeg en eier av 2,8 Ghz, som fått disse resultatene:

 

3dmark06 SLI turned off: 9472

3dmark06 with SLI turned on: 12353

 

Når han klokka til 3,4Ghz fikk han ca. 13800 poeng.

 

EDIT: Han hadde visst Windows Xp, så det kan jo ha gjort utslag også.

 

Nå må vi også huske at 8800M driverne fortsatt er ganske nye! Jeg regner med (håper) at det vil komme nye drivere etterhvert som øker ytelsen enda litt til.

Endret av Pawnee
Lenke til kommentar

3Dmark har ikke mye å si for ytelsen. F.eks gir Quad deg et stort sprang opp i ytelse på sånne syntetiske tester, men på majoriteten av spillene har det ikke noen effekt. Akkurat slik er det med SLI også. :(

 

3Dmark er liksom bare for å skryte av maskinen sin det. Stoler ikke på det, vil heller se litt FPS jeg. Det er etter min mening mye mer pålitelig enn en 3Dmark score. Men igjen så kan man jo få feil FPS også da. :wee:

Lenke til kommentar
3Dmark har ikke mye å si for ytelsen. F.eks gir Quad deg et stort sprang opp i ytelse på sånne syntetiske tester, men på majoriteten av spillene har det ikke noen effekt. Akkurat slik er det med SLI også. :(

 

3Dmark er liksom bare for å skryte av maskinen sin det. Stoler ikke på det, vil heller se litt FPS jeg. Det er etter min mening mye mer pålitelig enn en 3Dmark score. Men igjen så kan man jo få feil FPS også da. :wee:

 

 

Enig! FPS med max grafikk på COD4 og Crysis sir mer om ytelsen! Kom med dem! :)

Lenke til kommentar
Hmmm.. Har dere bare betalt 18500,- med de specsene? Jeg får bare opp 19900,- med de specsene deres og da er det 2x160 GB =320 GB som HDD-valg...

 

Oss genier bruker kupong :) Nåværende går ut 06.03, 10 % av.

 

 

Kupong? Geni? Er jeg dum? Hehe.. Neida, husker fra PM'n din Steam at du nevnte det. Hvor var den kupongen igjen? Må jeg lete gjennom en hel tråd?

Lenke til kommentar
3Dmark har ikke mye å si for ytelsen. F.eks gir Quad deg et stort sprang opp i ytelse på sånne syntetiske tester, men på majoriteten av spillene har det ikke noen effekt. Akkurat slik er det med SLI også. :(

 

3Dmark er liksom bare for å skryte av maskinen sin det. Stoler ikke på det, vil heller se litt FPS jeg. Det er etter min mening mye mer pålitelig enn en 3Dmark score. Men igjen så kan man jo få feil FPS også da. :wee:

 

 

Enig! FPS med max grafikk på COD4 og Crysis sir mer om ytelsen! Kom med dem! :)

 

Sikkert et dumt spørsmål, men hvor ser jeg FPSen?

Lenke til kommentar
Hmmm.. Har dere bare betalt 18500,- med de specsene? Jeg får bare opp 19900,- med de specsene deres og da er det 2x160 GB =320 GB som HDD-valg...

 

Oss genier bruker kupong :) Nåværende går ut 06.03, 10 % av.

 

 

Kupong? Geni? Er jeg dum? Hehe.. Neida, husker fra PM'n din Steam at du nevnte det. Hvor var den kupongen igjen? Må jeg lete gjennom en hel tråd?

 

QQTWKSVTBF7046

 

Her er kupongen, enjoy :)

Lenke til kommentar

Har nå prøvd å få fraps til å fungere en times tid, men funker dårlig på denne pc. Har prøv alt mulig av instillinger, men fraps skriver null til disk slik manualen sier den skal gjøre. Noen andre program som jeg kan prøve som gjør samme jobben (dog fungererer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...