iMono Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jupp, dette kommer til å bli min første baby! Høhø. Du kommer til å bli skremt når du først ser ungen din. Babymonster! Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hehe, noen som har litt for masse penger mellom fingrene? ...eller noen som har litt mer ekstreme behov enn oss andre hehe, jupp:) hadde jeg hatt pengene så hadde det blitt en sånn en i tilleggg til min kjære 1530 Lenke til kommentar
pwnerer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvordan skrur man av lysene bak på laptopen? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det skal følge med et program som heter Quick Set. Vet ikke om det er det det heter på den nye XPSen, men det er i alle fall det det heter her. Når du åpner det programmet er det noe som heter "gaming" der, der klikker du. Da får du opp mange farger. Lenke til kommentar
BlueXPS1730 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Finner ikke noe som ligner på det programmet på min maskin ifall... Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bortsett fra skjermkortene og blue ray spillleren og at jeg har 2,8Gh prosesssoren er våre maskiner like. Jeg måtte gi 33 lapper for min... hehe, noen som har litt for masse penger mellom fingrene? Ja ingen tvil om det, ga halvparten med 2 8600 kort og er mer enn fornøyd, men så er både 360 og ps3 på plass Bortsett fra skjermkortene og blue ray spillleren og at jeg har 2,8Gh prosesssoren er våre maskiner like. Jeg måtte gi 33 lapper for min... hehe, noen som har litt for masse penger mellom fingrene? Ja ingen tvil om det, ga godt under halvparten med 2 8600 kort og er mer enn fornøyd, men så er både 360 og ps3 på plass Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Finner ikke noe som ligner på det programmet på min maskin ifall... Det er i alle fall med på den gamle XPSen, M1710. Stå 20 timer i kø da vet du, og hør ved Dell... Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da er maskinen bestilt, 2x200GB HD, Bone White i fargen og ellers ikke mye ekstra utover Office. Med dagens kupongkode kom det under 20K og det er forsåvidt greit, denne BØR holde i tre år ihvertfall og da er det ikke noe dårligere økonomi enn dagens Toshiba som jeg bytter etter to år. Dette blir gøy Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kjøpte du med 8800 SLI-kort? Lenke til kommentar
Pawnee Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Venter også på min maskin, T7700, 8800SLI og 4gb ram Er det noen som har fått sin enda? Er utrolig spent på hvordan den er! Takler ikke ventetida!.... Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kjøpte du med 8800 SLI-kort? Ja, noe annet ville bare vært teit. Å sette sammen en versjon med 8700 SLI ville kostet like mye, eller mer, dersom tilsvarende prosessor og HD, fatter ikke hva Dell roter med der. Burde kanskje ventet et par uker til på Penryn, men det virker som om forskjellen er marginal. Venter også på min maskin, T7700, 8800SLI og 4gb ram Er det noen som har fått sin enda? Er utrolig spent på hvordan den er! Takler ikke ventetida!.... Og lang ventetid er det, min er estimert til på/eller før 28.03, det er drøyt. 4 GB Ram, er det en god investering? Dell tar jo blodpriser for disse oppgraderingene. Uansett, skal bli artig å se hva den klarer. Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke mange dager ingen før jeg har PC-en på fanget... Skal være i hendene mine senest tirsdag den 26... vente.. vente... sjekke tracking... vente... vente... osv- Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 4 GB Ram, er det en god investering? Dell tar jo blodpriser for disse oppgraderingene. 4GB ram er en god investering om man kjøper det fra ett annet sted enn Dell. Husker første gang man kunne velge 4GB på en Dellmaskin, tror det var på XPS M1210, da kostet det 11.000 (elleve tusen) å oppgradere fra 2GB. Prisen er vel blitt mye folkeligere nå, men det er fortsatt mye å spare på å kjøpe med minimalt med ram og kjøpe 2x2GB fra en hvilken som helst nettbutikk. OT til Rizzla: Du har vel vært medlem på forumet her lenge nok til å vite hva retningslinjene sier om signaturer med bilder og mer enn fire linjer tekst Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tenkte på det, uten å egentlig vite hva som var lov og ikke... Men var en fin signatur, ikke sant?? hehe Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tenkte på det, uten å egentlig vite hva som var lov og ikke... Men var en fin signatur, ikke sant?? hehe Den signaturen burde virkelig være helt grei Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Begynner vel å bli vel off-topic nå, men kan jo bare tipse om punkt 12 i retningslinjene hva betalte du for ditt oppsett rizzla? Lenke til kommentar
Pawnee Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) 4 GB Ram, er det en god investering? Dell tar jo blodpriser for disse oppgraderingene. Dell var svært dyre på dette punktet før, men 4gb ram nå er bare 900kr dyrere enn 2gb. Dette synes jeg er helt greit, og jeg vil helst ikke komme til kort på ram, da jeg driver mye med 3D\bilder\film redigering, store filer og gjerne mye på samme tid Min skal seinest være i hende 06.03 Rizzla, du får legge ut en liten rapport når du får den! Endret 22. februar 2008 av Pawnee Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 ventle: Måtte ut med 27 500.- pawnee: Da tipper jeg du har den rundt tredje, fjerde. Hos Dell står det forventet leveringstid 29/2 hos meg, men Schenker som leverer varen sier 26/2. Pc kom dessuten til Oslo den 20/2... Skal lage en liten rapport når jeg har fått "barnet" Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Får jo kjøpt 2GB rambrikker til 338,- per stykk nå, da sparer du fortsatt på å kjøpe med billigste fra Dell (de medfølgende brikkene kan du jo prøve å selge på bruktmarkedet eller noe) og kjøpe 2x2GB ett annet sted. edit - det var altså ett svar til pawnees innlegg edit2 - hva kostet oppgraderingen til 2x200GB harddisk i forhold til billigste alternativ? mistenker at det er penger å spare her også Endret 22. februar 2008 av ventle Lenke til kommentar
BlueXPS1730 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Får jo kjøpt 2GB rambrikker til 338,- per stykk nå, da sparer du fortsatt på å kjøpe med billigste fra Dell (de medfølgende brikkene kan du jo prøve å selge på bruktmarkedet eller noe) og kjøpe 2x2GB ett annet sted. edit - det var altså ett svar til pawnees innlegg edit2 - hva kostet oppgraderingen til 2x200GB harddisk i forhold til billigste alternativ? mistenker at det er penger å spare her også Hva er den fulle betegnesen på 2GB brikkene som fulgte med XPS1730? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå