Gå til innhold

Den store Dell XPS 1730 tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet at det går an å sende pcen tilbake for å skifte GPU..

Men går det an å gjøre det samme med processoren? Fordi da vil jeg opgradere til 2.8 extreme etterhvert...

Hvor har du dette fra?

Hvor har jeg hva fra? At det går an å sende tilbake laptopen? eller at det finnes en 2.8ghz til laptop? :)

Lenke til kommentar
Jeg vet at det går an å sende pcen tilbake for å skifte GPU..

Men går det an å gjøre det samme med processoren? Fordi da vil jeg opgradere til 2.8 extreme etterhvert...

Hvor har du dette fra?

Hvor har jeg hva fra? At det går an å sende tilbake laptopen? eller at det finnes en 2.8ghz til laptop? :)

At du kan sende tilbake maskinen og få oppgradert gpu, for det kan du ikke.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? XPS m1730 har modulært skjermkort...

Det er fullt mulig å gjøre det, men det er ikke noe Dell i Norge kan tilby. Har hørt at det går i andre land, men ikke her nei.

Dell lager ikke PC-er i Norge, så man MÅ sende de til utlandet (Irland tror jeg...). Det betyr jo at det er mulig... Det koster bare litt ekstra (shipping osv)

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å gjøre det, men det er ikke noe Dell i Norge kan tilby. Har hørt at det går i andre land, men ikke her nei.

Dell lager ikke PC-er i Norge, så man MÅ sende de til utlandet (Irland tror jeg...). Det betyr jo at det er mulig... Det koster bare litt ekstra (shipping osv)

Dell har en fabrikk i Irland og en ny i polen som ble åpnet i desember.... Uansett så får du ikke sendt inn maskinen din og byttet kortet, det må du eventuelt gjøre selv eller få noen andre til å gjøre.

Lenke til kommentar

Dell har en fabrikk i Irland og en ny i polen som ble åpnet i desember.... Uansett så får du ikke sendt inn maskinen din og byttet kortet, det må du eventuelt gjøre selv eller få noen andre til å gjøre.

Kk da får jeg gjøre det selv da;)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor du er så negativ? Det er da fullt mulig å sende en maskin til dell norge for oppgradering. Hvor dell sender den for å få det gjort er ikke vårt problem bare vi betaler for det. Jeg vil tro at dette er måten å gjøre det på for at garantien skal gjelde.

Lenke til kommentar

Har nå hatt en Dell XPS 1730 inne til bestilling siden den 5. Endelig er den ferdig og overlevert til fraktefirma.

Specs:

- XPS M1730 CORE 2 DUO T7700 2.40GHz,800,4M

- 17.0" UltraSharp Widescreen WUXGA (1920x1200) TFT Display with TrueLife with 2.0MP Web camera

- Ageia PhysX Processing Unit Card

- DUAL SLI 512MB NVIDIA® GeForce® 8800GTX card

- 400GB (7200rpm) SATA RAID 0 Stripe (2x200GB)

- 4GB 667MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2x 2G)

- Blu-ray Disc Combo (DVD+/-RW + BD-ROM)

- Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card

- European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module

- Norwegian - Vista Ultimate (32Bit OS)

- 4yr Consumer XPS Premium Hardware Support

- 4 Year Consumer Accidental Damage Support - Theme Package

** Complete Care Accidental Damage (4 Year)

** Accidental Damage Module (4 Year)

** Keep your Harddrive (4 Year)

- Smoke Gray :p

- +Annet som stort sett er med alle Dells...

Klarer nesten ikke sitte stille.

Nå håper jeg på rask og smertefri levering fra Schenker

Endret av Rizzla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...