Gå til innhold

Den store Dell XPS 1730 tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ingenting...

Hvorfor lanserer dell en ny gaming/media PC med dårligere grafikkort enn forgjengeren? Er det kun for og ha ett kort som støtter DX10?

7950gtx yter jo så mye bedre enn 8800 og..

Er det forresten mulig og oppgradere grafikkortet senere?

Lenke til kommentar

Den ser jo bare jæveligere og jæveligere ut!

De bildene der må være en av prototype som har blitt shippa rundt i verden fra Dell kontor til Dell kontor!! Alt er jo skjevt og sånt..ser ikke ut som alt passer sammen heller.

Uff...den friste overhode ikke!!

AKIRA

Lenke til kommentar

Ja, enig med AKIRA

Den er bulkete, stygg, alt ser skjevt og ujevnt ut. Jeg har tenkt å bestille denne hvis designet blir bedre, men hvis det ikke er no bedre design på den når den blir lansert 27 august. Bestiller jeg enten xps m1710 eller HP HDX9050EO.

Virker som Dell kunne ha brukt litt mer tid på prototypen. Som jeg sa tidligere: "utrolig at dell ikke ser at den ser helt jævlig ut" :nei:

Lenke til kommentar

Skulle tro det ikke trengtes så veldig mye arbeid for å heve finishen MYE på den der nei, kan jo være det de holder på med nå kanskje. Skuffende lite ytelsesøkning også... Burde jo vært 8800 klar i det minste. 8700 sli kanskje?

Dette virker litt klønete av dell synes jeg, om det ikke bare er manipulerte bilder som er lagt ut for å presse Dell til å få ut noen originaler snart :)

Lenke til kommentar

det er vel grunn til å anta, bortimot 100% sikkert, at den kan leveres med Go8800 NÅR nVidia lanserer dette. Om den følger mønsteret fra forrige generasjon (M1710/ Inspiron 9400) vil det nok være mulig å få oppgradert til 8800 dersom man kjøper med 8600GS/8700.

Lenke til kommentar

som sagt, det kommer nok :) mye skal gå galt i verden dersom Dell bestemmer seg for å droppe dette når det først kommer. Men de har vel hastverk med å få den på markedet og kan ikke vente på at nVidia skal løse kjøleproblemene sine...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
mangler en del viktige og fremtidsrettede komponenter

9310822[/snapback]

hvilke?

9314201[/snapback]

Primært er det vel Santa Rosa Chipsete antar jeg. Og kanskje SLI støtte. Det er jo ikke noe tvil om at 1730 har fått litt bedre grunnlag for å bli tatt litt lengre. Det er jo bare naturlig når man lanserer ny hardware. Men det er ikke å si at 1710 ikke fortsatt er veldig imponerende hardware...jeg er forstatt veldig fornøyd med min.

AKIRA

Lenke til kommentar

XPS M1710 vil jo ikke akkurat være utdatert i de nærmeste årene bare fordi den ikke er bygd på Santa Rosa-komponenter... SLI er jo heller ikke ett spørsmål om støtte, men om hva slags skjermkort Dell faktisk har puttet inn (lite tyder så langt på at ett SLI-skjermkort vil finne veien til M1730). Og som nevnt flere ganger den siste tiden er Go7950 GTX fortsatt det råeste man får på maskiner som selges i Norge. Så jeg skjønner ikke hva slags fremtidsrettede komponenter M1710 mangler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...