Noburu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 så teit.. de kan i allefall si fra om hvor lenge det er til den ventes å komme! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Prata forresten med Dell i stad, og han jeg prata med hadde ikke peiling om når dette kortet skulle komme... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hvist han hadde vist det, så hadde han ikke fått lov til å si det, de skal jo selge så mange 8700 SLI PC er som mulig.. tror jeg Lenke til kommentar
Moff Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hva koster den med fullt ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor sier alle den er så utrolig stygg? Syntes den ser relativt "fresh" ut jeg. Sett langt verre i mitt liv, den er nok noe av det bedre faktisk Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 det er på grunna av at den har sånne grå "spraylakk" ting.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Likte utseende KJEMPEGODT jeg!! Fikk litt dilla nå!! ..ble litt gira på å dra et kredittkort.. Noen som vet hva det vil koste med Blu-ray -drev? Eller følger det med som standard? EDIT: Hvordan er det mulig at ikke en maskin i denne prisklassen har HDMI? 9606444[/snapback] Har den ikke HDMI da? Endret 1. oktober 2007 av Bone Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nope, denne har ikke HDMI, bare DVI. Og prisen med Blu-Ray drev vil jeg anta kommer på over 20 000kr med de aller dårligste spesifikasjonene. Om du skal ha med bra spesifikasjoner og Blu-Ray kommer det nok på 25-28k tenker jeg... Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nope, denne har ikke HDMI, bare DVI. Og prisen med Blu-Ray drev vil jeg anta kommer på over 20 000kr med de aller dårligste spesifikasjonene. Om du skal ha med bra spesifikasjoner og Blu-Ray kommer det nok på 25-28k tenker jeg... 9617123[/snapback] Den har jo dette Dual-link DVI-I (støtte for 30-tommers skjermer) HDMI via DVI-adapter VGA via DVI-dongle det holder vel det ? Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 helt sjuuuuk pris de tar for Extreme prossesoren (rundt 11000 kr ) når den koster 851 dollars i veiledende pris ( ca 4700kr) Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nope, denne har ikke HDMI, bare DVI. Og prisen med Blu-Ray drev vil jeg anta kommer på over 20 000kr med de aller dårligste spesifikasjonene. Om du skal ha med bra spesifikasjoner og Blu-Ray kommer det nok på 25-28k tenker jeg... 9617123[/snapback] Den har jo dette Dual-link DVI-I (støtte for 30-tommers skjermer) HDMI via DVI-adapter VGA via DVI-dongle det holder vel det ? 9617317[/snapback] Det holder sikkert helt fint, eneste er kanskje et lite kvalitets tap med omformeren HDMI via DVI-adapter. Ellers er det sikkert helt greit Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det noe spesielt med en slik omformer!? Er det ikke bare en vanlige DVI -utgang da? Så er det bare å koble til en kabel DVI <-> HDMI !? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det holder sikkert helt fint, eneste er kanskje et lite kvalitets tap med omformeren HDMI via DVI-adapter. Ellers er det sikkert helt greit 9620405[/snapback] Hvordan får du kvalitetstap i en digital signalkjede? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tenkte du kanskje kan få litt kvalitets tap når man bruker omformer, med tanke på at kablene ikke sitter helt inni hverandre osv. Er vel bedre om man bare har en kabel, som f.eks DVI-DVI, men jeg er ikke noen mester på dette med kabler. Så dette er bare noe jeg enten har hørt eller tror Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 så lenge signalet er digitalt, skal det ikke være noen forskjell så lenge det er kontakt. Er det ikke kontakt, får man ikke noe signal i det hele tatt. Digitale signaler er så genialt enkle, enten har du fullt signal, eller ikke noe i det hele tatt, dvs det finnes ingen mellomting med lav eller middels kvalitet på utgangssignalet (slik som på analoge signaler). Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 nja, du kan jo få støy alikevell.... bakdelen med dvi kontra hdmi er jo først å fremst at dvi ikke sender lyd, kun bilde....men jeg mener å ha lest at dell har fikset dette prboblemet, hvis man ønsker å bruke omformer til hdmi Lenke til kommentar
intheass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Heihei, jeg vurderer å bestille en xps1730 fra den amerikanske dell-siden, pga. på den norske har du ikke samme valgmuligheter mtp. komponenter osv. Så jeg lurer på: 1. Er det mulig å bestille en XPS M1730 fra den amerikanske dell siden? 2. Vil det koste meg helt jævlig mye i toll og frakt? 3. Er det å anbefale? Tenker da på kundeservice og støtte... Håper på svar fortest mulig Lenke til kommentar
Supermario911 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har 1730 TO eller ett 8700 M grafikkort? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har 1730 TO eller ett 8700 M grafikkort? 9650697[/snapback] SLI=2 grafikkort, tror hver av de er på 256MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå