hiorth Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har fått et lite problem med pc'n min. Jeg satt å spilte WoW og helt plutselig ble skjermen svart og lyden forsvant. Jeg prøvde og reboote, men skjermen var fortsatt svart og klarte ikke å boote windows. Jeg så på de fire LED-lysene som skal indikere at ting funker (eller ikke) på MSI hovedkort. I hovedkortboka stod det følgene for LEDlyskombinasjonen min: Prosessor initialization. This wil show information regarding the prosessor (like brand name, system bus, etc..) Rart at bootinga stopper når den skal vise info om prosessoren. Noen som har noen idè om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
catosim Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Feil med hovedkortet? Fikk svart skjerm på min laptop, og det var bare å sende den inn på rep (ble dekket av garantien) MVH Ca2 Lenke til kommentar
HAG Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 D-Led "tuller litt" noen ganger, fikk beskjed om feil på "floppycontroller". Problemet var at et bilde hang på skjermen og PC'en låste seg - tror eg fikk slått av ved langt trykk på "power on". Ved restart var skjermen svart og D-Led fortalte om feil på "floppy controller". Etter masse grubling og telefoner til support hos Komplett (nybygd 939 maskin for 2,5 år siden) - "fant" eg et PCI skjermkort i ei "gammal K6-2 maskin", ut med PCI e skjermkortet (X700) sikker oppstart i XP og bildet kom tilbake og slutt på feilmelding om "floppycontroller" Sendte skjermkortet tilbake - slapp og sende inn hele PC'en slik Komplett ville for og finne ut av feilen. Fasiten var at skjermkortet var "dødt" og ikke kunne fikses - fikk pengene tilbake bestilte et GT6600 skjermkort før det "døde" var sendt i retur, det er med fortsatt. Resten av PC'en fungerer fortsatt perfekt Lenke til kommentar
hiorth Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg trodde først at det var skjermkortet som bare hadde gått varmt, men når lyden forsvant i tillegg må det vell være noe annet en skjermkortet. Tenker hk er gåent jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå