jealei Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 hei, jeg var en tur innom dinpris for og se på mp3 spillere i dag og kom over dette er dette noe tull eller? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tviler sterkt på at det er noe annet enn feil i systemet. For de som tror de kan kjøpe en raskt som rakkern og få det til ingenting, er et utdrag fra salgsbetingelsene til siden her: 4. Opplysninger gitt i nettbutikken ”Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.” (Noe som gjelder for nesten alle butikker.) Endret 4. august 2007 av Dradd Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er nok en feil i systemet (Jeg bare måtte prøve 19kr betalt med VISA, så får man se. Mer eller mindre 100% sansynlig at de kansellerer bestillingen når de ser den.) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nesten fristende å gjøre det samme, men tror ikke jeg gidder, selv om de ikke trekker mer enn 19 kr. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tviler på at de noen gang kommer til å trekke beløpet uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 "in other news", cdon har sommersalg på stuff nå, samt gratis porto... ble dvd til 1 kr det. men nå tviler jeg på at de gir bort DAPs for å trekke folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå