Gå til innhold

Noen gode 'varulv'-spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste gode spillet jeg kommer på i farta som har fokus på varulver er FMV spillet Gabriel Knight 2 : The beast within, men det er et adventurespill, men et veldig godt et sådan.

Er vel også noe som var et sentralt tema i Discworld Noir (hvis jeg ikke husker helt feil), men det er også et adventure spill.

Ellers så er det også varulver i Vampire spillene (Bloodlines og Redemption), men er ikke akkurat de som er hovedfokuset i spillene, og du kan heller ikke spille varulv.

Generelt sett så er det vel alt for lite gode varulv spill, jeg kommer i alle fall ikke på flere. Dette er synd for jeg også elsker varulver. Kanskje noen andre kommer på noen andre titler.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen gode varulvspill, dessverre. Et MMO basert på World of Darkness-universet er på vei fra skaperne av EVE Online, så jeg håper at man kan velge å spille som varulv der. Skulle ønske Troika gikk sammen og lagde et varulvspill ala Vampire the Masquerade, men det er selvsagt latterlig usannsynlig.

Lenke til kommentar
Er det ikke "filmspill" av de Underworld filmene der du kan spille varulv? Eller mulig jeg husker feil nå.

OG så har du jo "Werewolf: The Apocalypse" http://pc.ign.com/objects/012/012068.html

9209483[/snapback]

Men ble Werewolf the Apocalypse spillet noen gang utgitt eller ferdigprodusert? Jeg husker noe om lisensproblemer mellom White Wolf og noe spill utviklere/utgivere..

Det hadde jo vært drittfett om det kom et bra varulvspill fordi varulver har lenge vært en interesse og jeg har selv spillt Werewolf the Apocalypse penn og papirspillet og vært Storyteller mange ganger.

Dette husker jeg at jeg spillte for -mange- år siden..jeg tror det var dette og det var kun 1 av 2 spill med werewolf i tittelen som jeg fant på Gamespot: Werewolf: The Last Warrior

Jeg fant noe info om Werewolf: The Apocalypse og det var dette jeg fant av det seneste art: CLICK

Så hvis ikke noen andre plukker opp ideen så er det nok lite håp om og se noe varulvspill på en stund. Selv blant penn og papir rollespillene fra White Wolf så har det jo alltid vært vampyrene som har vært mest populært mens varulvene har kommet i andre klasse..

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...