goose192 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg lurer på om det er noen som har de driverene som trengs til denne pcen: > Mainboard : Quanta (3096) > Chipset : ATI Radeon RS482 > Processor : Mobile AMD Sempron 2800+ @ 1600 MHz > Physical Memory : 512 MB (2 x 256 DDR-SDRAM ) > Video Card : ATI Technologies Inc Mobility Radeon XPRESS 200 > Hard Disk : ST9402113A (40 GB) > DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVD-RW GWA-4082N > DVD-Rom Drive : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device > DVD-Rom Drive : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device > Network Card : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter > Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 1 > DirectX : Version 9.0c jeg har ikke de driverene jeg trenger på grunn av at jeg fikk pcen ferdig configuret og uten en eneste cd så hvis det er noen som har disse driverene til denne pcen eller dette hardware(et) så ville det vært kjempe fint om dere kunne sende meg en e-mail eller noe sånt med setupen eller en copi av cdene jeg trenger for å få det til å fungere e-mailen er: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå